ف البدايه قصتي حصلت من حوالي سنه لما كان سني ٢٣ كنت رايح لشغلي وف نهاية الشارع اخر الموقف بتاع العربية الي بركبها فسه مدرسة بنات المهم اني كان لازم انزل من اول عربية واتمشي شوية للموقف التاني عشان اركب ف الحته دي كان فيه تلت بنات ماشيين خارجين من المدرسة شدتني البنت الي فالنص كانت قصيره حوالي ١٥٥ سنتي كده وجسمها كيرفي وعليها طيز جميلة رغم ان البنتين الي معاها كانو حلوين بس هي شدتني فعلا المهم فضلت ماشي براحه ومش شايل عيني من عليها لحد ما اخدو بلهم بس اكمني ماتكلمتش وشكلي مش سرسجي ماتكلموش او حسو اني بعاكس المهم لاجل حظي خلاص قربت اوصل للموقف التاني الي هركب منه لاقيت البنت بتودع صحبها الاتنين وبتمشي ناحيه نفس الموقف بتاعي وهما سبوها هي عدت الطريق انا مستنتش وعديت وراها ع طول وروحت مشيت جمبها ثولتلها ازيك بصتلس بستغراب بس ردت وقالت كويسه قولتلها استني بس عايزك قالتلي عايز ايه قولتلها انا اسمي م قالتي وانا ي المهم قولتلها بصي هما كلمتين انا ولا واقف قدامك مدرسه ولا من النوع الي بعاكس بس انا رايح شغلي وبجد انتي شدتيني ليكي واكيد انتي لاحظتي انتي وصحابك وانتي ماشيه قالتلي اه عايز ايه قولتلها انا نفسي بجد اتعرف بيكي قالتلي مش هينفع قولتلها نجرب اصل مش ممكن منشوفش بعض المهم اصريت لحد ما اخدت تلفونها وهي ركبت وانا ركبت ورنيت عليها اتلكمنا ف العربية واتعرفنا ورجعت من شغلي واتكلمنا بليل بالمناسبه انا اتعرفت عليها يوم خميس يعني هي كانت اجازة جمعه وسبت المهم عرفت منها اني عجبتها انا مش طويل وقمحوي بس جسمي كويس وملمحي حلوة ودقن وكده المهم فضلنا نتلكم لحد ماعملنا سكس فون وصبح الجمعه وبليل هي قالتلي ان بكره السبت عندها درس فالمدرسه انا ع طول اقنعتها انها تفكها من الدرس وتجيلي اابيت خصوصا اني اجازة السبت والبيت فاضي طبعا رفضت بس اقنعتها وهي كانت برضو صغيره حوالي ١٧ سنه بس الي ماخلنيش ابعد عنها انها شداني ليها بحلاوة جسمها وهي كانت كيوت كده المهم اقتنعت وقولتها اخري هبوسك وبس ومش هنطول وهوصلك المهم قولتلها اركبي من عند مدرستك وانزلي وانا هيجلك بالتوكتوك حصل ووصلنا عند البيت طلعت قبلها وقولتلها ع الشقه وطلعت ورايا ودخلنا كانت لابسه بلوزه وجيبه وتحتها استرتش المهم لما دخلت حضنتها وبوستها من بوقها وقولتلها اخيرا ف ايدي مش فالتلفون ضحكت وقعدنا نهزر ونتكلم وروحت حضنتها وبوستها تاني بس كان بوس سخن اوي ونيمتها ع السرير وبسرعه روحت قايم قالع بنطلوني وبقيت بالبوكسر وروحت شددلها الجيبه وبقت بالبنطلون فضلت ابوس واقفش وكان صدرها مايختلفش عن طيزها كبير هي كيرفي رغم انها صغيره وايدي سرحت ع كسها لاقيته مبلول دخلت ايدي من تحت البنطلون لاقتها بتقفل رجلها قولتها ماتخفش مش هفتحك فتحت رجلها وحسست ع كسها وهي راحت خالص مني لاقتها بتقولي خلاص بقا امشي عشان ما اتخرش قولتلها احنا لسا عملنا حاجه ونيمتها ع بطنها ونمت ع طيزها الطريه وقلعتها نص قلعه ونزلت البوكسر وفضلت ادخل وواحده وحاحده معاها لحد مادخل شوية بس وهي تحتي ببوسها لحد ما مستحملتش لانها اول مره وجبتهم بعيد عنها عشان قالتلي ماتغرقنيش عشان تعرفي تمشي فالشارع المهم قمنا وبوستها ووصلتها وعلاقتنا انتهت ب انها اتخطبت وعشان هي كانت بنت عادية مرضتش اني ارخم او اذيها وسكت خصوصا انها حبتني
كلام حب 100
الاستاذ واختي قصص سكس عربي .. كلام حب 100
أنا عادل سنة بدرس بسنة 2اعدادي واختي سمر 19سنة حلوة ومثيرة جسدها زي بتوع أفلام البورنو بيضاء وفاتنة بيوم واحنا بسوبر ماركت تشتري حاجات لزوم البيت ولاحظت وانو اختي مش على بعضها وحنا بنتجول بين الرفوف سمعت صوت بيندهلي اتلفتت لقيت احمد أستاذ الرياضيات سلم علي وهو بقول مش حتعرفنا بالحلوة الي معاك قلت دي اختي سمر وهي بدت التواصل معاه في الحديث بتسالو عني وهو قال ده عادل مش بنطال بس عايز شوية مراقبة ودروس خصوصية ردت هي هو انت تدي دروس رد هو وكان بينظر في عنيها عشان عادل أنا مستعد ضحكت سمر قالت فين وهو بسرعة رد حتى هنا أنا مش لازم افوت أي فرصة واصلت هي بتضحك حقيقي بقى فين وامتى قال لو مش ببتكم حيكون عندي منا عايش عزوبي لوحدي وأنا تحت امرك من العين دي العين دي هو صحيح لو كملتو حجتكم أنا حوصلكم ردت سمر متكرين واحنا طلعنا بالسيارة مد لاختي علبة شكلاطة بمناسبةالتعارف وكمانوادالي وحدة ولما فربما توصل طلب منها رقم هاتفها عشان يتفاهم معاها وأنا نازل سمعت بقول لها متتاخريش عليا مستني تلفون منك وهو بيمسك يدها مقدرش أصبر على الدراسة ضحكت سمر لا مش حتاخر عليك منا كمان عيزة الدروس بسرعة ،دخلنا البيت وسمر اختي كل شوية ببتسالني قلت لها هو تحقيق مكنتي طلبتي رقم تلفونو عدت كامل اليوم وهي تبص عالهاتف ومن بكرة وأنا رايح ادرس طلبت مني أخذ رقم تلفونو وكانت أول حصة مع الاستاذ احمد بس لا كلمني ولا شي واول ماانتهت الحصة طلب مني مرحش عشان عيوني في حاجة طلعو التلاميذ وهو قرب مني بيسال شو عملت سمر وايه القرار قلت دي عيزة رقم مبايلك معي كانت منتظرة اتصالك فتح الكراس وسجل الرقم واول ماكملت روحت جت سمر آبه جبت الرقم قالت فين قلت هات هو اخذتو وانصلت فيه بس هو مردش عودت مرة اثنين وثلاثة ولما فتح الخط سمعتها تقول اهلا احمد شو كيفك وبعدت عني شو مالك مبتردش ليه دنا زعلانة منك يبقى أنت البارح بالسوبر مركات كنت عايز تكلمني ولما جت الصدفة الحلوة عايز تطفش ايوة سمعاك طيب منت عارف البيت حنستناك وقفلت وهي بتقلي ده حيجي الساعة ستة حيديلك الدرس وهي بالمطبخ رن تلفنها وحسب كلامها ده كان احمد هو انت بتسال كم الساعة مهو على تلفونك اه خايف ليكون غلطان وتفوت أول حصة ليك طيب لما بقرب الوقت حعملك رنة آبه مالك حلوة كلمة رنة كيف أنا احلى منها يعني اول ما شفتني عجبتك طيب يا أستاذ احمد حنشوف اعجابك لما تجي ودلوقتي أنا بجهز الاكل طيب طيب حفكرك وهي بتضحك ،والمساء شفت سمر مغيرة هدومها روب قصير وكعب عالي ورجليها حلوة والساعة السادسة غير ربع خبط الباب رحت فاتح لقيت الاستاذ احمد سلم ودخل وجت اختي سمر بعتبسم سلمت عليه وكان منبهر بيها جلس بالصالون وقدمتلو عصير وجت جنبي وجلست وهو كان بيطلع فيها خصوصاً وهي بتحط ساق على ساق معرية ركبها وفخاضها ورجليها لين وقف وقال لازم تبدأ الدرس رحنا على اودتي جلست الطاولة وفتحت الكراس وهو بوريني القواعد وكان كل شوية ببص على سمر وهي بتجلس على حافة السرير لين طلب مني اعمل شوية تمارين عشان هو طالع عالصالون بياخذ سيجارة وطلعت معاه سمر بقيت شوية وكنت عايز أروح عالحمام شفت سمر واقفة جنب الطاولة واحمد واقف قمها ماسك يدها وهي بعتبتسم لين أخذ يبوس فيها وبيلعب على فخاضها لين حضنها حملها جلست فوق الطاولة هو كان بين رجليها بيلحس رقبتها ودخل يديه من تحت بيلعب في بززها شوية وجذبها ليه وهو ماسك وسطها وبمسد فخاضها وهي بتتمحن وتتاوه شوية ونهت عليها وقفت وهو جاء من وراء لصق ليها وماشي ورائها وهي بتضحك دخلت قلت اني عاوز أروح الحمام وأنا طالع دخل هو ورجعت كمل معايا يجي سعتين وأنا حسيت بالتعب قلت لاختي كفاية أنا عايز انام طلع هو بس سمر طلبت منو ميروحش عشان يشرب قهوة الاول سمر اطمنت واني خلاص نمت بس أنا كنت براقبهم ببوسو في بعض وهو بيدخل يده بين فخاضها وهي بتتمنع لين طلع بززها وراح يرضع ويلحس وسمر اختي تتاوه وتوحوح وتقول بالراحة شوية بس هو كما لين هي بدت تفتح في رجليها وتسطحت على الكنبة وهو حط يدو بين فخاضها ولمس كيسها وهي انتفضت وراح يبوس فخاضها ورجليها وبقول شو هالحلاوة دنتي عسل قشطة أموت أنا في العسل وراح طالع فوقيها وفتح سوسة السروال واول ماحط زبو من فوق المليون على كسها ارتجفت وقالت شو بتعمل لإلا خلي بالك رد هو متخفيش دنا بتذوق العسل من فوق لفوق شوية وحطها بحجرو وهي بتتحرك لين وقفت وشفت زبو بيقذف الحليب
أنا لما شفتهم منسجمين اوي وكمان أول مرة بشوف جمال جسد سمر وكمان هي متمحنة كده رجعت عالاودة ورحت بنومة لحد الصبح لما قمت وأنا بجهز حالي عشان المدرسة جت اختي سمر وكانت مبسوطة جدا وده كلو عشان هي البارح استمتعت لما كان الاستاذ احمد وخذها بحضنو بلاعبها جنس وحب ،حضنتني بقوة وكانها تشكرني عشان أنا كنت السبب في متعتها وبدللني شو بحب تفطر ،انت عاوز حاجة وأنا بقول في نفسي عاوز اشوفك وانتي تتناكي ،رحت واول ما شفني احمد ندهلي بيسالني عن الدرس قلت أنا بشكرك جدا وحتى سمر اختي مبسوطة منك كتير عشان أنت بتعلمني ولازم تجي بالمساء ،ابتسم وكان باين عليه الفرح ورد أكيد حاجي منا لازم اكمل الي بديناه سبت ورحت وزي العادة كملت المدرسة وروحت عالبيت فتحتلي سمر الباب وكانت بتحكي عالتليفون ايوة هو لسة واصل حالا اسلملك عليه هو انت اشتقتلو طيب حاضر بلغتني سلام الاستاذ ودخلت عالمطبخ وهي بتحكي شو احمد أنت طلعت خطير اوي، من اول لقاء كنت حتكلني ،ايه مش قادر تمسك نفسك عشان أنا حلوة ،بجد عجبتك ،اوه يا لهوي الدرجة دي أنا حلوة بس خلاص أنت كلامك الحلو خربطلي عقلي ،شو صوتي عملك ايه،حنين لإلا أنت حقيقي مجنون ،حلوتي وجسدي الفاتن جننوك لا مش معقول منت كمان عسل بس كفاية الولد جوعان حجهزلو الغداء فيه أنت جوعان وعطشان أنا لا لما تجي حديك الماء،انت عاوز تشرب مية الكتكوت وحليب البزاز مش كتير عليك يخرب عقلك باي وقفلت الخط اتغديت ورحت نمت لحد المساء وقتها كانت اختي سمر بالحمام تستحم وموبايلها موجود بالصالون رحت ودخلت اتصفح وكانت كلها رسائل جنسية بتهيج وصور وفديوهات نيك فشخ وقتها تاكدت وانو سمر اختي متمحنة وهيجانة حتى انها كتبة رسالة تعبر فيها مدى حبها وعشقها للزب وهي طلعت من الحمام سبت الموبايل وفتحت التلفزيون وهي معدية كان نصفها الأسفل عريان رجليها حلوة وركبها العريانة زي الشهد أخذت الموبايل والظاهر أنني تركتو على موقع الرسائل لأنها نظرتلي وراحت استنيت لحظات وطلعت وكانت لبسة روب شفاف وقصير مثيرة بتجنن بيضاء زي الشهد وأنا بطلع فيها وبقول هنيالك يا احمد دنت امك دعيالك كل الحلاوة دي عشانك ،جاء الاستاذ واول مشفها كان حينط عليها لأن أول مدخلنا اعطاني شوية تمارين وطلع بحجة حيدخن سيجارة وهي طلعت وراه وأنا كمان وراهم بس من غير ميحسو وعلى طول أول مالمسها قربت منو وراحو بيكلو شفايف بعض وهو حط يدو بحسس على فخاضها وهي قوسط ظهرها ولصقت ليه وشفتو بيلعب على طيزها ولما حاول ينزع الكلسون بتعها وبطلع زبو قالت شو أنت مجنون حتفضحنا ملسة بدري رد هو أنا عقلي طار ومليش صبر وحضنها وراح يلحس رقبتها وخدودها وهي مسكاه رجعت عالاودة يحاول انجز التمرين بس معرفتش لحد مجت سمر قلتلها ده صعب اوي وهو دخل وكان زبو واقف عالاخر لصق لسمر من الخلف وهو عمال يشرح بس أنا مخي مش معاه كنت بفكر في الي حيحصل بينهم لحد مسمعنا سمر بتقول الظاهر وانو تعبان سيبو دلوقتي وبكرة حيكمل روح احمد عالصالون حجهزلك قهوة وهي بستني وبتقول ريح دلوقتي حفتحلك التلفزيون وأنا حبقى شوية مع الاستاذ ولو أحتجت حاجة اندهلي وطلعت بقيت حوالي ربع ساعة وطلعت وكان مشهد سخن اوي سمر متسطحة فوق الطاولة فتحة رجليها بززها عريانة واحمد عامل زي الدكتور بدور حولين الطاولة ببوس فيها وبيرضع بززها وهي بتتحرك لين قرب من رجليها وراح يلحس فيها من تحت لفوق وبقول رجليكي عسل فخاضك بتجنن وهي بتان وتتاوه لين شفتو حط راسو بين فخاضها وهي انتفضت وهو بلعب على بززها وبقول اممممه شو حلو كسك بجنن تسمحيلي أشرب العسل وهي بتصرخ وتتاوه كفاية احمد خلاص مش قدرة استحمل هات زبك خليني ابوسو وامصو وهو معبرهاش وواصل بنيك فيها بلسانو وهي بتقول لا اوووووف حرام عليك جننتيني وطلعت بتبص عليه ومسكة بتلعب على شعر راسو وتوحوح وتعظ شفايفها لين خلاص راحت تعيط سبها وهي نزلت مسكت زبو وراحت ترضع وتلحس بيضاتو وهو بقول شو حلو كتير وهي بترد زبك عسل بجنن بحبو اوي رد هو امال حتقولي آبه لو دخل جوة كسك والا بطيزك ردت هي يموت يا لهوي شدها فلقست وجاء احمد خلفهاوحط زبو بين فخاضها وراح ينيك فيها بس من غير ميدخل زبو بكسها وهي بتعيط دخيلك بالراحة شوية حلو كتير زبك عسل بجنن بحبو اوي وهو سرع شوية لين حطو بين فلقات طيزها وبقول ذوقي عسل زبي اه اح أوف اي وهي تقول حليب زبك سخن وحلو وهو بقول بدي نيكك وفشخ طيزك بتجنن ردت هي لا بخاف زبك كبير وتخين مقدرش عليه وهو ضرب طيزها وبقول شو اللحم ده كلو بخاف من حتة زب منجرب ونشوف هو انتي مشفتيش فديوهات النيك ردت سمر شفتهم طيب منجرب طيزك وقفت وهي بتمسح حليب الزب بحبو بس خيفة بيها وهو بقول محنا لازم نجرب نيك الطيز دي حلوة بتجنن مسكت الزب وبتقول عجبتك طيزي وبتحب تنيكها وتفشخها بس لازم تكون حنين عليها والزب رف قال احمد لهو موافق بقلك متخفيش وحضنو بعض وهما بيضحكو
بمرور الوقت اصبحت سمر اختي ممحونة اوي ومنجذبة لاحمد مهو هو كمان تجنن عليها خصوصاً لما بعثتلو صور وهي عريانة خالص وكان كل لقاء بينهم بيكتشف وان سمر اختي مهوسة بالجنس وبتحب النيك خصوصاً وان لها جسد سكسي اوي لحد بيوم وقبل عطلة الصيف بحوالي شهر وكان الطقس شديد الحرارة أنا متسطح ببيتي مشغل المكيف وسمعت طرق خفيف عالباب بصيت لقيت اختي بتفتح كان احمد واول ما قفلت الباب شلها وحضنها ببوس فيها وهي بتقول بشويش يا مجنون اخويا جوة نزلها مسكتو وعلى طول دخلو الحمام وقفلو الباب رحت اتلصص من ثقب صغير لقيتو مسكها بوس ولحس بينزع حتى القماش الي عليها وهي حضناه لين بقو الإثنين ملط وفتحت حنفية الماء وعينك ماترى المور مشهد جنسي رهيب شي خيالي فوق الوصف اختي سيحة عالاخر بتلعب بالزب وهو هيجان كالمجنون مسبشي حتة وحدة منها لين فلقست وهو حط زبو بين فلقات طيزها ودفعو بكل قوة وهي بتقول اه اح متنيكني يا جبيع أنا عوزاك تهري طيزي وتشبعها حلاوة وهو مسكها بكل قوة وبقول أنا انهردة حوريك شو هو الزب وشو هو النيك وراح بيضرب كف على طيزها وهي تقول بالراحة زبك ويدك مش حرام عليك وهو بيرهز ويتممتم وهي مستمتعة خالص شوية وسمر طلبت تغير الوضع عشان عيزة تركب الزب وتستمتع برضع بزازها اتسطح ويا لهوي ده عليه زب طويل وتخين اوي أحمر ومشدود عالاخر وكيف سمر مستحملاه دي طلعت شرموطة بحق وركبت عليه مستمتعة بتطلع وتنزل لحد مسمعتو يقول اه شو حلو طيزك وهي بتعيط بشويش دخيلك عوزة حليب زبك يطفي ناري دنا خلاص مشتهية وهو صرخ وهي هديت شوية ونامت بحضنو بس بسرعة رجع الوضع كما هو نيك وتفشيخ بس المرة دي هو كل حليب زبو بين بززها وهما بيستحمو سمعت بقول الاسبوع القادم حجيب اختي معايا عشان أتعرف عليكي وممكن تبات عندك وغمز ليها وهي على طول نزلت لعند رجليه وراحت ترضع الزب وهو بقول هو انتي مشبعتيش وبنظرة ساحرة منها زادت في حرارته شدها من شعرها وبقول طيب يا فرسة منا لازم انيكك وجاء من خلفها وهي باعدت بين فخاضها وحط زبو بمشي فيه بين شفرات كسها وهي بتعيط من كتر الحلاوة لين قرب يجيب ظهرو دخل زبو بطيزها وهي بتعيط حليب زبك حلو وسخن وهو بقول له حيلي تهد يا مجنونة منا خلاص تعبت دول ثلاثة وهي تضحك وايه يعني ثلاثة دول يا دوب ذوقت فيهم شوية حلاوة دنا عيزاك متنزلش من فوقي ده زبك حلو وسخن
أنا لما شفتهم منسجمين اوي وكمان أول مرة بشوف جمال جسد سمر وكمان هي متمحنة كده رجعت عالاودة ورحت بنومة لحد الصبح لما قمت وأنا بجهز حالي عشان المدرسة جت اختي سمر وكانت مبسوطة جدا وده كلو عشان هي البارح استمتعت لما كان الاستاذ احمد وخذها بحضنو بلاعبها جنس وحب ،حضنتني بقوة وكانها تشكرني عشان أنا كنت السبب في متعتها وبدللني شو بحب تفطر ،انت عاوز حاجة وأنا بقول في نفسي عاوز اشوفك وانتي تتناكي ،رحت واول ما شفني احمد ندهلي بيسالني عن الدرس قلت أنا بشكرك جدا وحتى سمر اختي مبسوطة منك كتير عشان أنت بتعلمني ولازم تجي بالمساء ،ابتسم وكان باين عليه الفرح ورد أكيد حاجي منا لازم اكمل الي بديناه سبت ورحت وزي العادة كملت المدرسة وروحت عالبيت فتحتلي سمر الباب وكانت بتحكي عالتليفون ايوة هو لسة واصل حالا اسلملك عليه هو انت اشتقتلو طيب حاضر بلغتني سلام الاستاذ ودخلت عالمطبخ وهي بتحكي شو احمد أنت طلعت خطير اوي، من اول لقاء كنت حتكلني ،ايه مش قادر تمسك نفسك عشان أنا حلوة ،بجد عجبتك ،اوه يا لهوي الدرجة دي أنا حلوة بس خلاص أنت كلامك الحلو خربطلي عقلي ،شو صوتي عملك ايه،حنين لإلا أنت حقيقي مجنون ،حلوتي وجسدي الفاتن جننوك لا مش معقول منت كمان عسل بس كفاية الولد جوعان حجهزلو الغداء فيه أنت جوعان وعطشان أنا لا لما تجي حديك الماء،انت عاوز تشرب مية الكتكوت وحليب البزاز مش كتير عليك يخرب عقلك باي وقفلت الخط اتغديت ورحت نمت لحد المساء وقتها كانت اختي سمر بالحمام تستحم وموبايلها موجود بالصالون رحت ودخلت اتصفح وكانت كلها رسائل جنسية بتهيج وصور وفديوهات نيك فشخ وقتها تاكدت وانو سمر اختي متمحنة وهيجانة حتى انها كتبة رسالة تعبر فيها مدى حبها وعشقها للزب وهي طلعت من الحمام سبت الموبايل وفتحت التلفزيون وهي معدية كان نصفها الأسفل عريان رجليها حلوة وركبها العريانة زي الشهد أخذت الموبايل والظاهر أنني تركتو على موقع الرسائل لأنها نظرتلي وراحت استنيت لحظات وطلعت وكانت لبسة روب شفاف وقصير مثيرة بتجنن بيضاء زي الشهد وأنا بطلع فيها وبقول هنيالك يا احمد دنت امك دعيالك كل الحلاوة دي عشانك ،جاء الاستاذ واول مشفها كان حينط عليها لأن أول مدخلنا اعطاني شوية تمارين وطلع بحجة حيدخن سيجارة وهي طلعت وراه وأنا كمان وراهم بس من غير ميحسو وعلى طول أول مالمسها قربت منو وراحو بيكلو شفايف بعض وهو حط يدو بحسس على فخاضها وهي قوسط ظهرها ولصقت ليه وشفتو بيلعب على طيزها ولما حاول ينزع الكلسون بتعها وبطلع زبو قالت شو أنت مجنون حتفضحنا ملسة بدري رد هو أنا عقلي طار ومليش صبر وحضنها وراح يلحس رقبتها وخدودها وهي مسكاه رجعت عالاودة يحاول انجز التمرين بس معرفتش لحد مجت سمر قلتلها ده صعب اوي وهو دخل وكان زبو واقف عالاخر لصق لسمر من الخلف وهو عمال يشرح بس أنا مخي مش معاه كنت بفكر في الي حيحصل بينهم لحد مسمعنا سمر بتقول الظاهر وانو تعبان سيبو دلوقتي وبكرة حيكمل روح احمد عالصالون حجهزلك قهوة وهي بستني وبتقول ريح دلوقتي حفتحلك التلفزيون وأنا حبقى شوية مع الاستاذ ولو أحتجت حاجة اندهلي وطلعت بقيت حوالي ربع ساعة وطلعت وكان مشهد سخن اوي سمر متسطحة فوق الطاولة فتحة رجليها بززها عريانة واحمد عامل زي الدكتور بدور حولين الطاولة ببوس فيها وبيرضع بززها وهي بتتحرك لين قرب من رجليها وراح يلحس فيها من تحت لفوق وبقول رجليكي عسل فخاضك بتجنن وهي بتان وتتاوه لين شفتو حط راسو بين فخاضها وهي انتفضت وهو بلعب على بززها وبقول اممممه شو حلو كسك بجنن تسمحيلي أشرب العسل وهي بتصرخ وتتاوه كفاية احمد خلاص مش قدرة استحمل هات زبك خليني ابوسو وامصو وهو معبرهاش وواصل بنيك فيها بلسانو وهي بتقول لا اوووووف حرام عليك جننتيني وطلعت بتبص عليه ومسكة بتلعب على شعر راسو وتوحوح وتعظ شفايفها لين خلاص راحت تعيط سبها وهي نزلت مسكت زبو وراحت ترضع وتلحس بيضاتو وهو بقول شو حلو كتير وهي بترد زبك عسل بجنن بحبو اوي رد هو امال حتقولي آبه لو دخل جوة كسك والا بطيزك ردت هي يموت يا لهوي شدها فلقست وجاء احمد خلفهاوحط زبو بين فخاضها وراح ينيك فيها بس من غير ميدخل زبو بكسها وهي بتعيط دخيلك بالراحة شوية حلو كتير زبك عسل بجنن بحبو اوي وهو سرع شوية لين حطو بين فلقات طيزها وبقول ذوقي عسل زبي اه اح أوف اي وهي تقول حليب زبك سخن وحلو وهو بقول بدي نيكك وفشخ طيزك بتجنن ردت هي لا بخاف زبك كبير وتخين مقدرش عليه وهو ضرب طيزها وبقول شو اللحم ده كلو بخاف من حتة زب منجرب ونشوف هو انتي مشفتيش فديوهات النيك ردت سمر شفتهم طيب منجرب طيزك وقفت وهي بتمسح حليب الزب بحبو بس خيفة بيها وهو بقول محنا لازم نجرب نيك الطيز دي حلوة بتجنن مسكت الزب وبتقول عجبتك طيزي وبتحب تنيكها وتفشخها بس لازم تكون حنين عليها والزب رف قال احمد لهو موافق بقلك متخفيش وحضنو بعض وهما بيضحكو
بمرور الوقت اصبحت سمر اختي ممحونة اوي ومنجذبة لاحمد مهو هو كمان تجنن عليها خصوصاً لما بعثتلو صور وهي عريانة خالص وكان كل لقاء بينهم بيكتشف وان سمر اختي مهوسة بالجنس وبتحب النيك خصوصاً وان لها جسد سكسي اوي لحد بيوم وقبل عطلة الصيف بحوالي شهر وكان الطقس شديد الحرارة أنا متسطح ببيتي مشغل المكيف وسمعت طرق خفيف عالباب بصيت لقيت اختي بتفتح كان احمد واول ما قفلت الباب شلها وحضنها ببوس فيها وهي بتقول بشويش يا مجنون اخويا جوة نزلها مسكتو وعلى طول دخلو الحمام وقفلو الباب رحت اتلصص من ثقب صغير لقيتو مسكها بوس ولحس بينزع حتى القماش الي عليها وهي حضناه لين بقو الإثنين ملط وفتحت حنفية الماء وعينك ماترى المور مشهد جنسي رهيب شي خيالي فوق الوصف اختي سيحة عالاخر بتلعب بالزب وهو هيجان كالمجنون مسبشي حتة وحدة منها لين فلقست وهو حط زبو بين فلقات طيزها ودفعو بكل قوة وهي بتقول اه اح متنيكني يا جبيع أنا عوزاك تهري طيزي وتشبعها حلاوة وهو مسكها بكل قوة وبقول أنا انهردة حوريك شو هو الزب وشو هو النيك وراح بيضرب كف على طيزها وهي تقول بالراحة زبك ويدك مش حرام عليك وهو بيرهز ويتممتم وهي مستمتعة خالص شوية وسمر طلبت تغير الوضع عشان عيزة تركب الزب وتستمتع برضع بزازها اتسطح ويا لهوي ده عليه زب طويل وتخين اوي أحمر ومشدود عالاخر وكيف سمر مستحملاه دي طلعت شرموطة بحق وركبت عليه مستمتعة بتطلع وتنزل لحد مسمعتو يقول اه شو حلو طيزك وهي بتعيط بشويش دخيلك عوزة حليب زبك يطفي ناري دنا خلاص مشتهية وهو صرخ وهي هديت شوية ونامت بحضنو بس بسرعة رجع الوضع كما هو نيك وتفشيخ بس المرة دي هو كل حليب زبو بين بززها وهما بيستحمو سمعت بقول الاسبوع القادم حجيب اختي معايا عشان أتعرف عليكي وممكن تبات عندك وغمز ليها وهي على طول نزلت لعند رجليه وراحت ترضع الزب وهو بقول هو انتي مشبعتيش وبنظرة ساحرة منها زادت في حرارته شدها من شعرها وبقول طيب يا فرسة منا لازم انيكك وجاء من خلفها وهي باعدت بين فخاضها وحط زبو بمشي فيه بين شفرات كسها وهي بتعيط من كتر الحلاوة لين قرب يجيب ظهرو دخل زبو بطيزها وهي بتعيط حليب زبك حلو وسخن وهو بقول له حيلي تهد يا مجنونة منا خلاص تعبت دول ثلاثة وهي تضحك وايه يعني ثلاثة دول يا دوب ذوقت فيهم شوية حلاوة دنا عيزاك متنزلش من فوقي ده زبك حلو وسخن
الخدامه قصص سكس عربي .. كلام حب 100
اسمي سمر عندي 23سنه
جسمي ( صدري نفس صدر صفيناز وطيزي عاليه ومدوره جسمي كله ابيض بهتم بنفسي اوي)
يمكن انا احلي وحده عندنا في البلد وستات وبنات بيغرو مني بسبب جسمي بس انا مكنش في دماغي اي حاجه اه بحب اهتم ب جسمي بس مبحبش ان اعمل العاده السريه اوي بس علي طول الشباب كانو بيعكسوني في البلد بطريقه سخيفه كمان
لحد ما في يوم كنت عند صحبتي واتاخرت عندها شويه فا روحت كان في ولد شارب وسكران شافني وانا ماشيه. لاقيته جري عليا وحط ايدو علي بوقي وقعد يقولي لو صوتي هقتلك ولازق في طيزي
واول مره احس ب زبي علي طيزي كده احساس كان حلو اوي بس عملت نفسي ان انا بقاوم بقا وعايزها يبعد عني. وانا عمله نفسي بقاوم كده عماله احرك طيازي علي زبه. راح خدني من ايدي
ودخلنه في مكان زاي عشه كده
وقعلني هدومي وقعد ينيك فيا وفتحني للاسف
خلص نيك فيا وجبهم عليا وانا مصدومه
اه كنت حسه ان مبسوطه في الاول بس بقيت مصدومه ولما لاقيت دم كمان نازل مني قعدت اعيط
روحت وتاني يوم خد قرار ان اقول لابويا وفعلا قولتله
قعد يضرب فيا وقالي انا هوديكي تشتغلي في القاهره
قولتلو هشتغل اي قالي خدامه قولتله ازاي بس
قالي احسن من العار وفعلا رحت القاهره وفي وحده قربتنه شغلتني في فيلا في المعادي رحت الفيلا
لاقتيت الناس اللي هناك امجد ومراتو سهام بس
سهام دي مفهاش حاجه غير صدر كبير وبس لاكن جسمه كله عادي وقعد معاهم في الفيلا خلاص واشتغلت بس ساعات بحس ان سهام دي غيرانه مني بسبب جوزه امجد اللي علي طول باصص علي طيازي وانا ماشيه. لحد مافي يوم بعد
كسلت اغسل المواعين وقولت انام شويه و اصحه بليل اغسلها وفعلا عملت كده
والساعه 2بليل صحيت لاقيت الفيلا هوس هوس قولت ابقا براحتي بقا
غيرت هدومي ولبست جلابيه صفرا مفتوحه من عند الرجلين كده وضيقه اوي وطيازي بتبقا فيها ملهاش حل وفتحت صدري بتبقا باينه منه
لبست الجلابيه وبعد شويه حسيت ب ايد علي وسطي لفيت بسرعه لاقيت امجد امجد: ششش اوعي تفتحي بوقك ده انا. هتجنن عليكي من ساعت ما جيتي
قولت في دماغي انا كده كده مستقبلي ضاع ومفتوحه
انا: يا استاذ امجد مش هينفع المدام بس
امجد: كسم المدام اديكي شوفتي جسمه عامل ازاي
(باصص علي بزازي)
وانتي جسمك عامل ازاي
رحت مريحه ضهري علي الحوض بتاع المطبخ وبكل محن وايدي بتلعب علي زب امجد من علي البنطلون انا احلي من سهام امجد: ايوه راح مسكني من ايدي ودخلنا الاوضه اللي بنام فيها
قلعني الجلابيه ومكنتش لابسه غيرات تحت الجلابيه هو شاف جسمي وبزازي الكبار وكسي اللي لونه وردي و اتجنن قلع ملط ونام عليا
مسك بزازي وهاتك ياتقفيش ولحس في حلمه صدري ويشدها بسنانو
ااااااااححح يشد اوي بسنانو اوووووف
ونزل قعد يلحس ف بطني وفخادي
وداخل علي كسي بقا
حسيت ان في رجل جايه نحيتنا وهو مش سامع اي حاجه من هيجانو
قولت دي اكيد سهام
زقيتو من عليا بسرعه وقعد علي كرسي و قولتلو الحس رجلي وكانك كلب واي راجل هايج في مكانو هيوافق طبعا
وفعلا بقا عمال يلحس في صوابع رجلي صوباع صوباع
لحد ما حسيت ان سهام في المطبخ
قولت اااح اويي كمل يا امجد يا كلب اااه
لاقيت باب الاوضه بيتفتح وسهام وسهام داخله علينا
سهام: انت بتعمل اي!! امجد: زاي ما انتي شايفها
ولو زعلانه انا ممكن اطلقق عادي
سهام: تمام وسبتنا ومشيت
انا: يلا يا حبيبي كمل
امجد شدني من ايدي ونيمني علي الارض
وفشخ رجلي علي الاخر
وبقا يرزع زبه فيا بكل غباء ويدخلو ويطلعو بسرررعه
انا.... ااااااااه مش قادره اوووووف اااااااه
براحه اي ده ااااه
امجد.. شششش ده انا هفشخ كسك يا متناكه
انا... ااااااه نكني اوي احح اوي اوي نيك خدامتك اااااااااااححححح حلو اوي زبك امممم امممم كمل ااااه
وامجد عمال يدخلو ويطلعو بسرعه وبغباء
انا... هجبهم يا امجد هجبهم ااااااااااه ااااححح ونزلت عسل من كسي كتير اوووي
امجد طلع زبه من كسي
ونام علي ضهرو وخلاني اقعد علي زبه
وبقيت اطنط وهو يقفش في بزازي اطنط وهو يقفش ف بزازي ويشد حلمه بزي اوي يشدها جااامد
انا... اااااااه زبك حلو اووي اااووووف واطنط اسرع وجامد ااااااحححح حلووو امممم
امجد... قومي قومي عشان اجبهم في بوقك
وفعلا قومت من عليه
وقعد علي ركبي وهو واقف وقعد يضرب عشره لحد ما جبهم ف بوقي وعلي صدري
راح طالع امجد بره
سمعتو بيزعق وبيقول ... اهي الخدامه اللي مش عجباكي ريحتني اكتر منك
وبعد عشر دقايق
لاقيت سهام داخلها عليا الاوضه ولبسه قميص نوم اسود ملهوش حل ويعتبر ملط
انا: ايه يا سهام في ايه
سهام: سهام كده عادي من غير اي القاب
انا:هههه لا خلاص ده كان زمان وبعدين انتي لابسه كده ليه?
سهام:مادام كده كده انتي شيلي الالقاب فا انا هقولك ياشرموطه
انا: هههههههه طيب عايزه ايه يالي مش شرموطه
سهام:انا عايزه اعترفلك بحاجه
انا:خير
سهام: انا بحب البنات بحب انام معاهم عشان كده مبعرفش اريح امجد ولا اتبسط معا
انا: اممم وبصوت ممحون وعايزه اي مني
سهام قربت مني اوي وايدها علي طيازي
سهام: عيزاكي
انا:يالهوي انتي وجوزك هتنكوني
سهام: هتتمتعي معايا اوي متخفيش
وبدات تبوسني في شفافي ... لاقيت نفسي بتجاوب معاها وببوسها انا كمان
نمنا علي الارض وانا كده كده كنت ملط هي قلعت
ومسكت بزازي وقعدت تعصر فيها
ااممم امممم
ونزلت ب لسانه تلحس في بطني لحد كسي
سهام:اوفف ريحه كسك تجنن احححح
انا:كسي ملكك انتي وجوزك اووف
ونزلت عض ولحس في كسي وتدخل صوباعها في كسي جامد وبغباء قعدت تدخل صوباعه وتطلعو بسرعه اووووي
اااااااااح براحه ااااااااااااه كسي كسي اوووف يسهام كمان اااه كمان اااااااوف حلو اوي كده اااح اح اووووف كسي ااااه
ونفوره عسل من كسي اتفتحت في وش سهام... استنو الجزء التاني
جسمي ( صدري نفس صدر صفيناز وطيزي عاليه ومدوره جسمي كله ابيض بهتم بنفسي اوي)
يمكن انا احلي وحده عندنا في البلد وستات وبنات بيغرو مني بسبب جسمي بس انا مكنش في دماغي اي حاجه اه بحب اهتم ب جسمي بس مبحبش ان اعمل العاده السريه اوي بس علي طول الشباب كانو بيعكسوني في البلد بطريقه سخيفه كمان
لحد ما في يوم كنت عند صحبتي واتاخرت عندها شويه فا روحت كان في ولد شارب وسكران شافني وانا ماشيه. لاقيته جري عليا وحط ايدو علي بوقي وقعد يقولي لو صوتي هقتلك ولازق في طيزي
واول مره احس ب زبي علي طيزي كده احساس كان حلو اوي بس عملت نفسي ان انا بقاوم بقا وعايزها يبعد عني. وانا عمله نفسي بقاوم كده عماله احرك طيازي علي زبه. راح خدني من ايدي
ودخلنه في مكان زاي عشه كده
وقعلني هدومي وقعد ينيك فيا وفتحني للاسف
خلص نيك فيا وجبهم عليا وانا مصدومه
اه كنت حسه ان مبسوطه في الاول بس بقيت مصدومه ولما لاقيت دم كمان نازل مني قعدت اعيط
روحت وتاني يوم خد قرار ان اقول لابويا وفعلا قولتله
قعد يضرب فيا وقالي انا هوديكي تشتغلي في القاهره
قولتلو هشتغل اي قالي خدامه قولتله ازاي بس
قالي احسن من العار وفعلا رحت القاهره وفي وحده قربتنه شغلتني في فيلا في المعادي رحت الفيلا
لاقتيت الناس اللي هناك امجد ومراتو سهام بس
سهام دي مفهاش حاجه غير صدر كبير وبس لاكن جسمه كله عادي وقعد معاهم في الفيلا خلاص واشتغلت بس ساعات بحس ان سهام دي غيرانه مني بسبب جوزه امجد اللي علي طول باصص علي طيازي وانا ماشيه. لحد مافي يوم بعد
كسلت اغسل المواعين وقولت انام شويه و اصحه بليل اغسلها وفعلا عملت كده
والساعه 2بليل صحيت لاقيت الفيلا هوس هوس قولت ابقا براحتي بقا
غيرت هدومي ولبست جلابيه صفرا مفتوحه من عند الرجلين كده وضيقه اوي وطيازي بتبقا فيها ملهاش حل وفتحت صدري بتبقا باينه منه
لبست الجلابيه وبعد شويه حسيت ب ايد علي وسطي لفيت بسرعه لاقيت امجد امجد: ششش اوعي تفتحي بوقك ده انا. هتجنن عليكي من ساعت ما جيتي
قولت في دماغي انا كده كده مستقبلي ضاع ومفتوحه
انا: يا استاذ امجد مش هينفع المدام بس
امجد: كسم المدام اديكي شوفتي جسمه عامل ازاي
(باصص علي بزازي)
وانتي جسمك عامل ازاي
رحت مريحه ضهري علي الحوض بتاع المطبخ وبكل محن وايدي بتلعب علي زب امجد من علي البنطلون انا احلي من سهام امجد: ايوه راح مسكني من ايدي ودخلنا الاوضه اللي بنام فيها
قلعني الجلابيه ومكنتش لابسه غيرات تحت الجلابيه هو شاف جسمي وبزازي الكبار وكسي اللي لونه وردي و اتجنن قلع ملط ونام عليا
مسك بزازي وهاتك ياتقفيش ولحس في حلمه صدري ويشدها بسنانو
ااااااااححح يشد اوي بسنانو اوووووف
ونزل قعد يلحس ف بطني وفخادي
وداخل علي كسي بقا
حسيت ان في رجل جايه نحيتنا وهو مش سامع اي حاجه من هيجانو
قولت دي اكيد سهام
زقيتو من عليا بسرعه وقعد علي كرسي و قولتلو الحس رجلي وكانك كلب واي راجل هايج في مكانو هيوافق طبعا
وفعلا بقا عمال يلحس في صوابع رجلي صوباع صوباع
لحد ما حسيت ان سهام في المطبخ
قولت اااح اويي كمل يا امجد يا كلب اااه
لاقيت باب الاوضه بيتفتح وسهام وسهام داخله علينا
سهام: انت بتعمل اي!! امجد: زاي ما انتي شايفها
ولو زعلانه انا ممكن اطلقق عادي
سهام: تمام وسبتنا ومشيت
انا: يلا يا حبيبي كمل
امجد شدني من ايدي ونيمني علي الارض
وفشخ رجلي علي الاخر
وبقا يرزع زبه فيا بكل غباء ويدخلو ويطلعو بسرررعه
انا.... ااااااااه مش قادره اوووووف اااااااه
براحه اي ده ااااه
امجد.. شششش ده انا هفشخ كسك يا متناكه
انا... ااااااه نكني اوي احح اوي اوي نيك خدامتك اااااااااااححححح حلو اوي زبك امممم امممم كمل ااااه
وامجد عمال يدخلو ويطلعو بسرعه وبغباء
انا... هجبهم يا امجد هجبهم ااااااااااه ااااححح ونزلت عسل من كسي كتير اوووي
امجد طلع زبه من كسي
ونام علي ضهرو وخلاني اقعد علي زبه
وبقيت اطنط وهو يقفش في بزازي اطنط وهو يقفش ف بزازي ويشد حلمه بزي اوي يشدها جااامد
انا... اااااااه زبك حلو اووي اااووووف واطنط اسرع وجامد ااااااحححح حلووو امممم
امجد... قومي قومي عشان اجبهم في بوقك
وفعلا قومت من عليه
وقعد علي ركبي وهو واقف وقعد يضرب عشره لحد ما جبهم ف بوقي وعلي صدري
راح طالع امجد بره
سمعتو بيزعق وبيقول ... اهي الخدامه اللي مش عجباكي ريحتني اكتر منك
وبعد عشر دقايق
لاقيت سهام داخلها عليا الاوضه ولبسه قميص نوم اسود ملهوش حل ويعتبر ملط
انا: ايه يا سهام في ايه
سهام: سهام كده عادي من غير اي القاب
انا:هههه لا خلاص ده كان زمان وبعدين انتي لابسه كده ليه?
سهام:مادام كده كده انتي شيلي الالقاب فا انا هقولك ياشرموطه
انا: هههههههه طيب عايزه ايه يالي مش شرموطه
سهام:انا عايزه اعترفلك بحاجه
انا:خير
سهام: انا بحب البنات بحب انام معاهم عشان كده مبعرفش اريح امجد ولا اتبسط معا
انا: اممم وبصوت ممحون وعايزه اي مني
سهام قربت مني اوي وايدها علي طيازي
سهام: عيزاكي
انا:يالهوي انتي وجوزك هتنكوني
سهام: هتتمتعي معايا اوي متخفيش
وبدات تبوسني في شفافي ... لاقيت نفسي بتجاوب معاها وببوسها انا كمان
نمنا علي الارض وانا كده كده كنت ملط هي قلعت
ومسكت بزازي وقعدت تعصر فيها
ااممم امممم
ونزلت ب لسانه تلحس في بطني لحد كسي
سهام:اوفف ريحه كسك تجنن احححح
انا:كسي ملكك انتي وجوزك اووف
ونزلت عض ولحس في كسي وتدخل صوباعها في كسي جامد وبغباء قعدت تدخل صوباعه وتطلعو بسرعه اووووي
اااااااااح براحه ااااااااااااه كسي كسي اوووف يسهام كمان اااه كمان اااااااوف حلو اوي كده اااح اح اووووف كسي ااااه
ونفوره عسل من كسي اتفتحت في وش سهام... استنو الجزء التاني
رنيين وصاحب ابوها .. كلام حب 100
تمددت رنين على سرير الدكتور الخاص للامراض النفسية وبصعوبه كبيره فى التنفس تنهدت رنين وهى تحاول ان تبدا
الحكاية ... قبل 6 شهور كنت بنت تملاها الحيوية والنشاط اذهب للاسواق واقوم بزيارتى صديقاتى كانت الضحكة لا تفارقنى ابدا ولكن عيبى هو سذاجتى الطيبة ..اه اه .. كم كنت غبية
فى احد الايام توجهت الى بيت صديقتى منال وفى الطريق شعرت بالتعب وكنتى امشى على قدماى لم يكن بيت منال بعيدا
ولكن شعورى بالتعب جعلنى اتوقف واذهب للحديقة العامة لاجلس على كرسى
وجلست على الكرسى لاستريح وفجاة اقترب منى رجل وقال لى رنين كيف حالك ؟ رردت علية بعفوية انا بخير من انت
قال انا صديق ابوكى **** يرحمه كان اعز اصدقائى اتذكرين حين كنت صغيره كنت احملك على كتفى والعب معك .. هنا تذكرت عمو شاكر كنت اعتبره مثل ابى ولكن بعد وفاة ابى جائنا بيوم وودعنا قال انه سيذهب للعمل بالخارج نهضت بسرعه وصرخت عموو شاكر حمد**** على سلامتك مددت يدى لاصافحة .. ولكن فجات بة يلف ذراعية الضخمة لتلتف حولى جسمى الصغير واحسست بحرارة صدرة ولكن انتابنى احساس الدفاء فظننت انه ابى فسلمت جسدى له ليحتضنة ويعصر نهداى على صدره
جلس يحدثنى عن ذكرياته الجميله ثم قال لى لابد ان تاتى معى لرؤية زوجتى وابنتى ؟
قلت لة هل تزوجت هل لديك ابناء ؟ اجابنى وهو يضحك نعم نعم هيا تعالى معى لنذهب فقلت لة لم استاذن من امى
ولم ابلغها فاجابنى لا تهمى لذلك حديثها من هاتف منزلى ارجوكى يا رنين اريد ان اعرف عائلتى بك وخصوصا ابنتى
انها عاشت بالخارج منذ ولدتها ولم نعد الا قبل شهر فهى تشعر بالغربة انا متاكد انكن ستصبحن اعز الصديقات
اشفقت علية وعلى ابنتة فقررت الذهاب معه او لنقل سذاجتى وطيبة قلبى دفعتنى للذهاب معه وحين دخلنا شقته لم اسمع اى اصوات
فقلت له اين زوجتك وابنتك قال لى اجلسى على الكنبة يبدو انهم خرجو لقضاء بعض الحوايج سيعودون سريعا
ساتصل بهم ولكن دعينى اجلب لكى كوب عصير وبسرعه احضر لى كوب عصير وذهب ليتصل بزوجته وانا اشرب العصير لشعورى بالظما
ولكن شعرت بدوخه وبدات الدنيا تدور فينى وفجاة غفيت عن الدنيا ثم احسست بالنعاس القوى واستسلمت للنوم ولم انهض الا وانا اشعر بالم فى .... يالهى ماذا حدث اين انا
وفتحت عيناى على عمو شاكر وهو يبتسم ويقول احذركى من الصراخ فلدى شريط فديو وصور ؟؟؟ بدات بالبكاء المخنوق كانى ابكى من غير صوت لم يكن خوفا من حديثة عن
الشريط والصور فانا لا اعرف ماذا يقصد ولكن خوفا منه كنت ابكى بصمت وكذلك الالم الذى اشعر به بين رجلى فمكان ...
قالى لى الان يا رنين اصبحتى امراة ناضجة عليكى بالاستمتاع وليس البكاء واذا كنتى تحرصين على سمعتك وسمعه اهلك لا تحدثى احدا بما حدث بيننا
لم اكن اعرف ما يتحدث عنه ولكن كانت لدى رغبه قوية بالذهاب الى المنزل .. قلت له حسنا كما تريد هل استطيع الذهاب الان ؟ فاجابنى نعم
وحين كنت متوجه الى باب الشقه سالته بسذاجه هل عادتك ابنتك وزوجتك !! فسمعت ضحكة هزت كيانى وهو يقول كم انتى برئية اذهبى الان وغدا اعرفكى بهم
عدت الى البيت وانا اشعر بالتهوان والضياع واحساس انى فقدت شيئا .. ولكن ما هو
توجة الى غرفتى بعد ان طمانت امى على عودتى ولم احكى لها عن عمو شاكر شيئا بعد اخلع ملابسى لاستحم لانى شممت رائحة عمو شاكر على جميع انحاء جسمى
تظرت الى كلوتى الداخلى فوجدت بقع دم ؟؟ شعرت بالخوف وهنا فهمت ما حصل !!! يا الهى لقد اغتصينى انهارت قواى وذهبت الى الدش وفتحت الماى وجلست تحت رشاش الماء ابكى
وانا لا اعرف ماعلى فعلة وكيف اتصرف جلست ساعات وانا حائرة هل ابلغ امى ؟ هل ابلغ الشرطة ؟ ولكن ماذا عن الشريط وعن الصور ؟ هل صورنى هل سيوزع هذى الصور ؟؟
هنا قررت الصمت ونسيان ما حدث ...كم انا ساذجة وهل يمكن ان انسى ما حدث والمفاجاة نعم ثانى يوم ذهبت الى الكلية وانا نشيطة وجلست امرح وامزح مع صديقاتى
ومر اسبوع لم ارى عمو شاكر ولكن فى الليل قبل ان انام اتذكره واتذكر رائحتة ؟؟ هل انا مجنونة ؟
واشعر بحكة فى مكان الالم .. اه انه كسى مددت يدى الصغيرة الية لاحكة انا اشعر باختلاف عن باقى البنات حسب ما سمعت منهن فهمن يتحدثن عن حف الكس ؟ ويضحكن على ذلك
ولكن انا لا املك شعر حتى احفة وكسى منتفخ وصغير وناعم جدا اصابعى بدات تلامسة بحنان واستمريت بحكة حتى اه اه اه شعرت بنشوه ثم .. شعرت بان كسى اصبح رطب
ومن ثم نمت نوم عميقا وفى الصباح انهض لاجد نفسى من غير ملابس فى جزئى الاسفل
وفى احد الايام وانا متوجة للكلية كنت امشى نحو بيت صديقتى نسرين لنذهب سويا معا للكلية فجاة سمعت احد ينادى باسمى اقشعر بدنى وخفت منه انه عموو شاكر جالس فى سيارتة وانا على الرصيف قالى لى تعالى اركبى تجاهلته واستمريت بالسير سريعا ولكن صرخ قائلا يبدو انكى نسيت الافلام والصور هنا تجمدت مكانى ومن غير شعور توجة نحو سيارته
وركبت معه واندفع سريعا لشقته وانا لا اعرف ما يحدث حولى وحينا دخلنا الشقه احسست بيدة الضخمة تلمس مؤخرتى وسمعته يهمهم بكلمات بذئية وهو يقول اممم ما اجمل طيزك الناعم
انه كبير الشكل دائرى ناعم .. لم اعرف مذا افعل ولكنى تركته يتحسس على ليات طيزى ولكنه تمادى حين وضع اصبعه على .. صرخت قائلة اين زوجتك وابنتك ... يالهى عدت للسذاجه ولاكن لا يهم المهم ان اخرج من هذا الموقف وهو يضحك قالى لى تعال اجلسى هنا امام التلفاز ؟؟ جلست وانا متسمره وشغل التلفاز ياربى ماذا ارى انه انا عارية تماما ورايت عمو شاكر ينام فوقى اه ماهذا انه قضيبة الضخم لم اصدق ما رايت كيف ان قضيب عمو شاكر يدخل فى كسى الصغير بقوة ... انه كبير كيف دخل
جلست مكانى لا اتحرك وانا انظر الى كيف اغتصبنى عمو شاكر لحظات من الصمت مرت ثم فجاة بعمو شاكر يقترب منى ويضع يدية على رجلى حاولت الهرب الا انا كان اقوى منى بدات بالصراخ والبكاء الا انه كمم فمى ومن ثم وضع يدة اسفل التنوره لتمتد يدة نحو كسى باصابعه الضخمة يلامس خط كسى الصغير
بدات اقاومة بقوه ولكن صرخ فينى قائلا لا فائدة منكى انتى غبية ساذهب ل*** واعرض عليها الصور والافلام ستموت من الصدمة ؟ لم استطع الاحتمال فصرخت لا افعل ما تريد لن اعترض
كنت اخاف على امى فهى مريضة بالقلب ... كم انتى مسكينه يا امى ..لحظات على انتهاء جملتى الشهيره افعل ما تريد لن اعترض تقدم منى وقال انهضى واخلعى ملابسكى نظرت اليه وانا لا اصدق ما طلب متى
ولكنى نهضت فخلعت ملابسى كلها وانا بين يدية عارية تمام تقدم منى بجسمة الضخم وحملنى بين ذراعية وتوجة بى الى غرفة النوم وعلى سريرة وضعنى على بطنى ووجهى مخباة بين اغطية السرير
وبدا يتحسس ليات طيزى ويفتحها بيدية ويحسس باصبعه على فتحتى الصغيره وهو يقول اممم جميله وردية اللون ثم يضغط عليها كانه يريد ادخال اصبعه ..اه اه لا ..لا.. توقف.اح اح ادخل راس اصبعه بفتحه طيزى اه
ثم سمعته يضحك ويقول امم لم يحن الوقت لذلك بعد الان على ان اجعلك تتمتعين قلبى على ظهرى وانا مسكره رجلى على كسى ولكن يداة الضخمه فتحت رجلى ليباعد بيتهن بقوه وهو ينظر نحو كسى ويقول ما اروعه لم ارى فى حياتى اجمل منه ثم ..ثم.. اه اه انه يلتهم كسى انه ياكلة
بدا بلحس كسى محركا لسانة على خط كسى الصغير ويلف لسانه بداخلة ويحركه يسار ويمين ويدخلة اكثر فى فتحة كسى وانا اكاد اذووب معه يا الهى انى اشعر بالاستمتاع اه وفجاة توقف وجلس على ركبتية .. انه يظهر قضيبة الضخم اه كم هو كبير واقترب منى ووجة راس زبه الضخم نحو فتحة كسى وهو يحركه بين شفرات كسى ثم اه اه انه يدخلة ان فتحة كسى صغيره وراس زبة كبير جدا
دخل راس زبه فى كسى ودخلت بلذة غريبة انى استمتع به واهو يحرك بقوه قضيبة فى كسى ويحظنى على صدرة ويلحس شفايفى ويمصهم بقوه وكل قضيبة الضخم فى كسى
..........
اتمنى ان تكون القصة اعجبتكم
انا احمد
اى واحدة تريد التواصل معى
دة ايميلى
love.man83@yahoo.com
ahmedosalama@yahoo.com
الحكاية ... قبل 6 شهور كنت بنت تملاها الحيوية والنشاط اذهب للاسواق واقوم بزيارتى صديقاتى كانت الضحكة لا تفارقنى ابدا ولكن عيبى هو سذاجتى الطيبة ..اه اه .. كم كنت غبية
فى احد الايام توجهت الى بيت صديقتى منال وفى الطريق شعرت بالتعب وكنتى امشى على قدماى لم يكن بيت منال بعيدا
ولكن شعورى بالتعب جعلنى اتوقف واذهب للحديقة العامة لاجلس على كرسى
وجلست على الكرسى لاستريح وفجاة اقترب منى رجل وقال لى رنين كيف حالك ؟ رردت علية بعفوية انا بخير من انت
قال انا صديق ابوكى **** يرحمه كان اعز اصدقائى اتذكرين حين كنت صغيره كنت احملك على كتفى والعب معك .. هنا تذكرت عمو شاكر كنت اعتبره مثل ابى ولكن بعد وفاة ابى جائنا بيوم وودعنا قال انه سيذهب للعمل بالخارج نهضت بسرعه وصرخت عموو شاكر حمد**** على سلامتك مددت يدى لاصافحة .. ولكن فجات بة يلف ذراعية الضخمة لتلتف حولى جسمى الصغير واحسست بحرارة صدرة ولكن انتابنى احساس الدفاء فظننت انه ابى فسلمت جسدى له ليحتضنة ويعصر نهداى على صدره
جلس يحدثنى عن ذكرياته الجميله ثم قال لى لابد ان تاتى معى لرؤية زوجتى وابنتى ؟
قلت لة هل تزوجت هل لديك ابناء ؟ اجابنى وهو يضحك نعم نعم هيا تعالى معى لنذهب فقلت لة لم استاذن من امى
ولم ابلغها فاجابنى لا تهمى لذلك حديثها من هاتف منزلى ارجوكى يا رنين اريد ان اعرف عائلتى بك وخصوصا ابنتى
انها عاشت بالخارج منذ ولدتها ولم نعد الا قبل شهر فهى تشعر بالغربة انا متاكد انكن ستصبحن اعز الصديقات
اشفقت علية وعلى ابنتة فقررت الذهاب معه او لنقل سذاجتى وطيبة قلبى دفعتنى للذهاب معه وحين دخلنا شقته لم اسمع اى اصوات
فقلت له اين زوجتك وابنتك قال لى اجلسى على الكنبة يبدو انهم خرجو لقضاء بعض الحوايج سيعودون سريعا
ساتصل بهم ولكن دعينى اجلب لكى كوب عصير وبسرعه احضر لى كوب عصير وذهب ليتصل بزوجته وانا اشرب العصير لشعورى بالظما
ولكن شعرت بدوخه وبدات الدنيا تدور فينى وفجاة غفيت عن الدنيا ثم احسست بالنعاس القوى واستسلمت للنوم ولم انهض الا وانا اشعر بالم فى .... يالهى ماذا حدث اين انا
وفتحت عيناى على عمو شاكر وهو يبتسم ويقول احذركى من الصراخ فلدى شريط فديو وصور ؟؟؟ بدات بالبكاء المخنوق كانى ابكى من غير صوت لم يكن خوفا من حديثة عن
الشريط والصور فانا لا اعرف ماذا يقصد ولكن خوفا منه كنت ابكى بصمت وكذلك الالم الذى اشعر به بين رجلى فمكان ...
قالى لى الان يا رنين اصبحتى امراة ناضجة عليكى بالاستمتاع وليس البكاء واذا كنتى تحرصين على سمعتك وسمعه اهلك لا تحدثى احدا بما حدث بيننا
لم اكن اعرف ما يتحدث عنه ولكن كانت لدى رغبه قوية بالذهاب الى المنزل .. قلت له حسنا كما تريد هل استطيع الذهاب الان ؟ فاجابنى نعم
وحين كنت متوجه الى باب الشقه سالته بسذاجه هل عادتك ابنتك وزوجتك !! فسمعت ضحكة هزت كيانى وهو يقول كم انتى برئية اذهبى الان وغدا اعرفكى بهم
عدت الى البيت وانا اشعر بالتهوان والضياع واحساس انى فقدت شيئا .. ولكن ما هو
توجة الى غرفتى بعد ان طمانت امى على عودتى ولم احكى لها عن عمو شاكر شيئا بعد اخلع ملابسى لاستحم لانى شممت رائحة عمو شاكر على جميع انحاء جسمى
تظرت الى كلوتى الداخلى فوجدت بقع دم ؟؟ شعرت بالخوف وهنا فهمت ما حصل !!! يا الهى لقد اغتصينى انهارت قواى وذهبت الى الدش وفتحت الماى وجلست تحت رشاش الماء ابكى
وانا لا اعرف ماعلى فعلة وكيف اتصرف جلست ساعات وانا حائرة هل ابلغ امى ؟ هل ابلغ الشرطة ؟ ولكن ماذا عن الشريط وعن الصور ؟ هل صورنى هل سيوزع هذى الصور ؟؟
هنا قررت الصمت ونسيان ما حدث ...كم انا ساذجة وهل يمكن ان انسى ما حدث والمفاجاة نعم ثانى يوم ذهبت الى الكلية وانا نشيطة وجلست امرح وامزح مع صديقاتى
ومر اسبوع لم ارى عمو شاكر ولكن فى الليل قبل ان انام اتذكره واتذكر رائحتة ؟؟ هل انا مجنونة ؟
واشعر بحكة فى مكان الالم .. اه انه كسى مددت يدى الصغيرة الية لاحكة انا اشعر باختلاف عن باقى البنات حسب ما سمعت منهن فهمن يتحدثن عن حف الكس ؟ ويضحكن على ذلك
ولكن انا لا املك شعر حتى احفة وكسى منتفخ وصغير وناعم جدا اصابعى بدات تلامسة بحنان واستمريت بحكة حتى اه اه اه شعرت بنشوه ثم .. شعرت بان كسى اصبح رطب
ومن ثم نمت نوم عميقا وفى الصباح انهض لاجد نفسى من غير ملابس فى جزئى الاسفل
وفى احد الايام وانا متوجة للكلية كنت امشى نحو بيت صديقتى نسرين لنذهب سويا معا للكلية فجاة سمعت احد ينادى باسمى اقشعر بدنى وخفت منه انه عموو شاكر جالس فى سيارتة وانا على الرصيف قالى لى تعالى اركبى تجاهلته واستمريت بالسير سريعا ولكن صرخ قائلا يبدو انكى نسيت الافلام والصور هنا تجمدت مكانى ومن غير شعور توجة نحو سيارته
وركبت معه واندفع سريعا لشقته وانا لا اعرف ما يحدث حولى وحينا دخلنا الشقه احسست بيدة الضخمة تلمس مؤخرتى وسمعته يهمهم بكلمات بذئية وهو يقول اممم ما اجمل طيزك الناعم
انه كبير الشكل دائرى ناعم .. لم اعرف مذا افعل ولكنى تركته يتحسس على ليات طيزى ولكنه تمادى حين وضع اصبعه على .. صرخت قائلة اين زوجتك وابنتك ... يالهى عدت للسذاجه ولاكن لا يهم المهم ان اخرج من هذا الموقف وهو يضحك قالى لى تعال اجلسى هنا امام التلفاز ؟؟ جلست وانا متسمره وشغل التلفاز ياربى ماذا ارى انه انا عارية تماما ورايت عمو شاكر ينام فوقى اه ماهذا انه قضيبة الضخم لم اصدق ما رايت كيف ان قضيب عمو شاكر يدخل فى كسى الصغير بقوة ... انه كبير كيف دخل
جلست مكانى لا اتحرك وانا انظر الى كيف اغتصبنى عمو شاكر لحظات من الصمت مرت ثم فجاة بعمو شاكر يقترب منى ويضع يدية على رجلى حاولت الهرب الا انا كان اقوى منى بدات بالصراخ والبكاء الا انه كمم فمى ومن ثم وضع يدة اسفل التنوره لتمتد يدة نحو كسى باصابعه الضخمة يلامس خط كسى الصغير
بدات اقاومة بقوه ولكن صرخ فينى قائلا لا فائدة منكى انتى غبية ساذهب ل*** واعرض عليها الصور والافلام ستموت من الصدمة ؟ لم استطع الاحتمال فصرخت لا افعل ما تريد لن اعترض
كنت اخاف على امى فهى مريضة بالقلب ... كم انتى مسكينه يا امى ..لحظات على انتهاء جملتى الشهيره افعل ما تريد لن اعترض تقدم منى وقال انهضى واخلعى ملابسكى نظرت اليه وانا لا اصدق ما طلب متى
ولكنى نهضت فخلعت ملابسى كلها وانا بين يدية عارية تمام تقدم منى بجسمة الضخم وحملنى بين ذراعية وتوجة بى الى غرفة النوم وعلى سريرة وضعنى على بطنى ووجهى مخباة بين اغطية السرير
وبدا يتحسس ليات طيزى ويفتحها بيدية ويحسس باصبعه على فتحتى الصغيره وهو يقول اممم جميله وردية اللون ثم يضغط عليها كانه يريد ادخال اصبعه ..اه اه لا ..لا.. توقف.اح اح ادخل راس اصبعه بفتحه طيزى اه
ثم سمعته يضحك ويقول امم لم يحن الوقت لذلك بعد الان على ان اجعلك تتمتعين قلبى على ظهرى وانا مسكره رجلى على كسى ولكن يداة الضخمه فتحت رجلى ليباعد بيتهن بقوه وهو ينظر نحو كسى ويقول ما اروعه لم ارى فى حياتى اجمل منه ثم ..ثم.. اه اه انه يلتهم كسى انه ياكلة
بدا بلحس كسى محركا لسانة على خط كسى الصغير ويلف لسانه بداخلة ويحركه يسار ويمين ويدخلة اكثر فى فتحة كسى وانا اكاد اذووب معه يا الهى انى اشعر بالاستمتاع اه وفجاة توقف وجلس على ركبتية .. انه يظهر قضيبة الضخم اه كم هو كبير واقترب منى ووجة راس زبه الضخم نحو فتحة كسى وهو يحركه بين شفرات كسى ثم اه اه انه يدخلة ان فتحة كسى صغيره وراس زبة كبير جدا
دخل راس زبه فى كسى ودخلت بلذة غريبة انى استمتع به واهو يحرك بقوه قضيبة فى كسى ويحظنى على صدرة ويلحس شفايفى ويمصهم بقوه وكل قضيبة الضخم فى كسى
..........
اتمنى ان تكون القصة اعجبتكم
انا احمد
اى واحدة تريد التواصل معى
دة ايميلى
love.man83@yahoo.com
ahmedosalama@yahoo.com
زوجة جاري التي استفزتني .. كلام حب 100
هده قصة حقيقية و الاسماء مستعارة انا رجل ارمل مندو 10 سنوات اسمي خالد ابلغ 54 سنة اشغل منصب مهم دهبت في رحلة انا و ابنائي سمير 14 سنة و نادية 18 سنة الي منزلنا في مدينة ساحلية في منطقة رفية شبه منعزلة دات طبيعة خلابة بغاباتها و شواطئها الجميلة لنققضي فيها المصيف و بعد 15 يوم جائت عائلة جديدة لتقضي الصيف بجوارنا بعد ان استاجرو منزل مجاور لنا وتمثلت العائلة في الوالد صبري 48 سنة و الابناء سعاد 8 سنوات و عماد 12 سنة و الهام 15 سنة و الام مدام ايمان 42 سنة المهم رحبت بجاري الجديد صبري وقمت معه بجولة بسيارتي ليتطلع علي ملامح المنطقة و غاباتها فاعجب جاري بالمنطقة كثيرا المهم كنت امارس رياضتي المفضلة وهي السباحة في البحر التي بسببها احتفضت بمضهر قوي يوحي باني عمري في الثلانيات و ليس في 54 عكس جاري صبري الدي كان منهك بسبب التدخين بحيث كنت اقضي اليوم من الصباح الي المساء انا و ابنائي مابين شواطئ البحر او التمتع في الغابات الجميلة وبسبب المنطقة شبه المنعزلة تعرف ابنائي بابناء جيرانهم وكانو يلعبون مع بعضهم ويدهبون احيانا بدون ادني للشاطئ علما ان الشاطئ يبعد عنا ب 1 كلم في طريق غابي وبعد قضائنا 25 يوم بدءت الاحظ تعامل غريب و تصرفات غريبة من مدام ايمان زوجة جاري بحيث كانت تحدر ابنائها من ان يدخلو منزلي او حتي ان يدهبو في سيارتي مع ابنائي الي الشاطئ و كانت تتعامل بعصبية مفرطة مع ابنائها جعلتني اتساءل سبب حرصها الشديدعلي ابنائها في يوم ممطر في المساء كان ابنائي في المنزل يلعبون الالعاب الفديو و كان معهم عماد ابن جارنا انا كنت في الخارج بسيارتي و عندما عدت الي منزلي وجدت ابنائي مازالو يلعبون في الفديو مع عماد فدهبت و اخدت دش بارد لاستريح وخرجت للصالة وطلبت من عماد ان يدهب الي منزلهم فدهب الصبي وفي الساعة العاشرة والنصف ليلا وبعد ان نام الاطفال سمعت طرقا علي الباب كان المطر مزال يتهاطل بقوة ففتحت الباب لاتفاجئ بمدام ايمان وهي غاضبة قلت خير مدام فقالت لي ان لا اسمح لابنائها بدخول منزلي فقلت لها ماهو السبب فقالت بكل صراحة انها لاتثق في ولايمةنها ان تسمح لابنائها بدخول منزل غريب ودهبت فقررتا ن اتابعها لاسالها فجمدت في مكاني لاول مرة مند وفات زوجتي من 10 سنين يتحرك بركان الشهوة اتجاه زوجة جاري المحترمة المحجبة ومن تلك الليلة دخلت في حرب مع نفسي محاولا بكل قوة ان اقضي علي مارد الشهوة الدي تحرك فيا بدون ارادة فقررت ان اتفادي زوجة جاري مدام ايمان ح
احلام الفتاه الطائشة .. كلام حب 100
الشخصيات
نسرين 21 سنه ( بزازها كبيره طيزها كيرفي شعرها اسود محجبه بتلبس بناطيل جينز ضيقه نيييك وباديهات بيضه عينيها واسعه )
نادر 19 سنه ( شاب بيلعب جيم بس لسا في الاول طويل زبره متوسط لونه قمحاوي )
سميره 44 سنه (ام نسرين مره تقيله ست بيت طيزها وبزازها كبار فشخ شعرها اصفر صبغاه تخينه وقصيره )
(في صباح يوم من ايام الاسبوع مع بدايه العام الدراسي الجامعي نسرين نايمه في امان **** في اوضتها واخوها نايم في الصاله برا وبتفتح عينيها علي صوت بائع الطماطم )
البائع : امجنونه ياقووووووووطه الكيلو ب5 جنييييييييه
انا : *بحط المخده علي دماغي * كسم القرف اللي علي الصبح
بائع اخر : *بينادي * عسل اسود عسل ابيض عسل نجع حماااااااااااااااادي عسل يابااااااااشا
انا : *بشيل المخده من علي دماغي * وبعدين في اليوم ابن الوسخه اللي مش هيعدي دا *بروح ناحيه البلكونه بقفلها كويس وبرجع انام تاني *
بائع اخر : *بعديها بنص ساعه * الفانلات والكلااسييييييييييييييين احسن موديلات قرب واتفرج يابيه خدي فكره ياهانم
انا : خخخخخخخخخخخخخ اصحي علي كلاسين وفانلات لا احا والنبي منا ساكتالهم *بفتح البلكونه * ياعم **** يباركلك في ناس نايمه محدش هيشتري الساعه 9 الصبح كالسون **** يكرمك عايزين ننام
بائع : بنسترزق ياست في ايه
انا : طب اتكل علي **** شوف رزقك في حته تانيه
بائع : خلاص ياست في ايه الارزاق علي ****
ماما : *بتخش الاوضه * جرا ايه يابت في ايه عامله دوشه علي الصبح ليه بتتخانقي مع مين
انا : مع بتاع الزفت اللي تحت مش عارفه انام *بروح علي السرير*
ماما : *بتشد مني المخده * قومي يالا وراكي جامعه ابوكي لو صحي ولاقاكي لسا نايمه هيطين عشتك يالا اخلصي
انا : اوووووووووووف علي دي عيشه طب خلاص هقوم
(بعديها بساعه )
انا : *ببوس ايد ابويا * صباح الخير ياحج يارب تكون بخير
(بابا عنده 47 سنه موظف حكومه غلبان متوسط الطول واسمر وبكرش واقرع من نص راسه وشنبه ابضن من بتاع الكلاسين )
بابا : *بصوت غليظ * هو انا مش قلت البلكونه دي متتفتحش
انا : *بخوف* انا اسفه يابابا حقك عليا *باصه في الارض*
بابا : محاضراتك هتخلص نص ساعه بعديها الاقيكي هنا ...ولد يانادر اختك تخلص تجيبها وتيجي مفيش سرمحه انا بصرف عليكو وبقطع من لحمي الحي علشان تطلعو مهندسين قد الدنيا اتباهي بيكم
نادر : *باصص في الارض* تحت امرك ياحج ربنا يخليك لينا
بابا : خد 20 جنيه ليك و 20 جنيه لاختك مصروفكم اهوه مكفيكو ولا عايزين تاني
انا : *ببضان * مكفينا وبيزيد طبعا ياحج خيرك سابقك نستأذنك احنا علشان منتاخرش..... السلام عليكم
(راكبين الاتوبيس ورايحين الجامعه والاتوبيس زحمه فشخ انا واقفه سانده قدام كرسي واخويا واقف جنبي وحاسه بحاجه بنت لبوه بتحك فيا من ورا بالطريقه رحت لفيت وشي بسرعه بكل بجاحه بس للاسف لقيت عيل صغير كتفه عند طيزي وماسك لعبه في ايده بيلعب بيها وكتفه بيتحرك وشغال يحك في طيزي انا لا هجت ولا نيله بس اتبضنت عايزه ارزعه بالرجل في وشه غور بقي يابضان كل شويه ابص الاقي الواد بيلعب لحد اما اتبضنت ومبقتش ابص لكن حسيت ببعبوص تقيل اتغرفلي بسرعه في طيزي بلف وشي ملقتش حاجه رحت موشوشه نادر في ودنه بالراحه )
انا : نادر بقولك ايه انا حاسه بحد بيتحرش
نادر: *بيبص ورايا* دا عيل صغير يانونا متخافيش انا واقف لو في حد كلمك هنيكهولك
انا : طب تابع كدا بعينيك في حاجه بس علي خفيف
نادر : سيبك من كسم المتحرش دا وبعدين في ابوكي دا اللي مطلع ميتين ابونا احا 20 جنيه دا احنا لو ركبنا مترو بس التذكره ب10 جنيه رايح جاي يعني مش هتكفينا مواصلات
انا : *حسيت بالبعبوص تاني ببص ورايا مفيش حد *
نادر : حصل تاني صح طب تعالي *سحبني من ايدي وطلعنا قدام ووقفنا في اول الاتوبيس* اسندي هنا
انا : لو اشوف ابن الوسخه دا مش هرحمه المهم عادي ياعم لو احتاجت فلوس قولي انت عارف اختك مبتغلبش
نادر : نفسي اعرف بتجيبي الفلوس دي منين
انا : بستلف من صحباتي يعني هكون بجيبهم منين *بنظره حزن * مبقتش عارفه ابص في وشهم من كتر الفقر اللي احنا فيه
نادر : *بيطبطب علي كتفي * بكره تتعدل متقلقيش ...في حاجه يااخ بتبص علي حاجه
(بعد انتهاء اليوم الجامعي )
انا : مشفتيش نادرياشروق
شروق : كان واقف عند الكافتريا
انا : رحت لقيت اخويا واقف مع اصحابه بيشربو بيبسي وسجاير نضيفه وهو واقف بيشرب سجاير كيلوباترا صعب عليا رحت داخله الكافتريا جبت 2 بيبسي وروحتله * نادر يانادر خد
نادر : مالوش لازمه انا مش عايز اصلا
انا : امسك بس متخليش في نفسك حاجه ويالا علشان نروح علشان ابوك مينكدش علينا
نادر : انا بحبك اوووي يانونا
انا : بس يااهبل انت اخويا
مشهد البيت
نادر : *بيخبط وبيخش عليا اوضتي * نوناااا بقولك ايه معاكي فلوس نازل اقعد علي القهوه ومعيش غير 5 جنيه بس
انا : ناولني الشنطه من هناك وبعدين رايح القهوه دلوقتي الساعه 10 بليل
نادر : امسكي اهيه ... والنبي لاتسكتي انا مصدقت ان ابوكي نايم لو صحي هيعملنا دوشه وصداع
انا : امسك 50 جنيه اهي ولا عايز تاني ومتتاخرش لما تيجي رنلي علشان افتحلك الباب بالراحه
نادر : *بيبوسني في خدي* يخليكي ليا يااحلي اخت في الدنيا يالا هطير انا ولو عايزه تنامي نامي انا هفتح بالراحه
انا : سلام *بطلع الموبايل من تحت المخده * معلش ياحبيبي كنت بكلم مامي كانت بتسالني تخلي الشغاله تعملي عشا ولا لاء
المغفل : انتي مينفعش تتعاملي غير معامله الهوانم
انا : ميرسي ليك ياحبيبي اووووف ايه دا جالي مسدج ان لازم اسدد الفاتوره بليز ياحبيبي ممكن تدفعهالي ولما اشوفك هبقي اديك الفلوس لاني مش هعرف انزل دلوقتي بليل
المغفل : من غير متقولي طبعا نص ساعه هنزل ادفعهالك واجي
انا : موااااااااااااه ياحياتي *بصوت واطي * بص هقفل معاك علشان بابي بينادي عليا هكلمك كمان شويه وبالمره تكون دفعت الفاتوره موااااه باي ياروحي
( قمت فتحت باب الاوضه وخرجت برا بصيت عليهم لاقيت بابا وماما في اوضتهم نايمين رجعت دخلت اوضتي وفتحت البلكونه ونزلت الستاره وولعت سيجاره ... وبعدين معاكي يانسرين هتعملي ايه في حياتك هتقضيها شرمطه ومنيكه ودلع علي كل الناس لحد امتي هتفضلي لابسه قناع الاحترام دا لحد امتي هتفضلي تقللي من نفسك كدا لحد امتي هتفضلي تتباهي وتتمنظري ببابي ومامي وانتي مش لاقيه تاكلي متتحججيش بالفقر انتي اللي شرموطه افلام السكس واكله عقلك بقالك 3 سنين لحد دلوقتي كل يوم تضربي سبعه ونص وتجيبيهم لما خلاص فقدتي الاحساس خاااالص هتتجوزي ازاي فرحانه بالناس اللي بتكلميهم كاميرا وبيحولولك فلوس طب ماانا هعمل ايه اجيب فلوس منين واحده في سني تعيش ملكه بجمالها وجسمها وحلاوتها دي مش كل يوم تركب اتوبيس وتنزل قبل الجامعه بمسافه علشان محدش يشوفها وهي نازله من الاتوبيس معايا فلوس اه بس مش حمل اني اركب كل يوم تاكسي او اوبر يااما اصرفها مواصلات يااصرف علي نفسي ..... ايوا ياماما جايه *بهوي الدخان من البلكونه وبرش برفان علي ايدي وبوقي وبقفل البلكونه * ايوا ياماما خير
ماما : انتي لسا منمتيش وتيجي الصبح تطلعي عيني في الصحيان وفين اخوكي
انا : هنام اهووه ياماما بس مستنيه نادر بيجيب حاجه من تحت وجاي
ماما : طب متسهريش والفول في المطبخ لو مش هتاكلي حطيه في التلاجه علشان ميحمضش
انا : حاضر ياماما تصبحي علي خير
(بفتح موبايلي وبشغل افلام سكس وبلعب في كسي وانا بتفرج عليها وفضلت اتفرج علي افلام كتير لحد اما جبتهم واستريحت وقمت علشان اتشطف كانت الساعه حوالي 1 بليل لقيت اخويا في الحمام وسامعه صوت خفيف بيتاوه بس مش علطول يعني كل 10 ثواني اسمع اه رحت مخبطه عليه بعديها بشويه خرج دخلت انا لقيت في قماشه علي الغساله عليها لبنه فتاكدت انه كان بيضرب عشره فضولي خلاني اشمها محستش بحاجه رحت لحستها بطرف لساني بدوقها لقيتها مالحه وطعم القماشه فيها رحت تفيت تاني ولاحظت ان كلوت من كلوتات ماما علي الغساله مش جوا طبق الغسيل اللي علي الغساله من فوق افتكرته نضيف فبشمه لقيته معفن ورميته مكانه وخرجت رحت علي اوضتي انام وصحيت علي الساعه 4 الفجر شربت سيجاره وبدور علي اي اكل في التلاجه لقيت اخويا نايم وبيعدل زبره وهو نايم قربت منه زقيته اشوفه صاحي لقيته مبيردش رحت محركه ايدي علي زبره لقيته ناشف اوووي قلت يبقي بيحلم بسكس كنت عايزه اشوفه بس خفت يعمل فيها شريف وهو اصلا بيحب يعيش الدور ويزيط فيها دخلت اتفرجت علي سكس وجبتهم تاني استريحت ونمت من التعب )
( بعديها باسبوعين )
انا : بقولك ايه يادوره هو ابوك فين
نادر : في الشغل لسا ماجاش معرفش اتاخر ليه
انا : طب انا جعانه وامك عامله عدس تيجي نجيب اكل من برا سيب الزفت الموبايل دا هااا تنزل تجبلنا اكل انا وانت بدل العتس دا
نادر : هاكل فراخ
انا : ماشي ياعم وكمان هديك فلوس تجيب سجاير
نادر : حلو الكلام هجيب الاكل واجيلك علي الاوضه
انا : براحه بقي امك لو شمت ولا عرفت هتموتنا يالا خد الفلوس اهيه متتاخرش
في الاوضه
انا: *بقطم حته من الفرخه * قولي بقي يادوره اخبار صاحبتك ايه
نادر : معنديش صحاب ماانتي عارفه وانا معايا فلوس حتي اكح يعني البنت هتبصلي علي ايه
انا : بس يااهبل انت شوف جسمك حلو ازاي *بمسك عضلات ايده * البنات دلوقتي بتحب الجسم دا
نادر: عايزه الحته دي
انا : لا ياحبيبي بالهنا والشفا .... ايوا ياماما شيل الاكل بسرعه خبيه وامسح ايدك ايوا ايوا *بفتح الباب*
ماما : بتعمل ايه ياواد هنا
نادر : كنت بشرب سيجاره بس في البلكونه علشان الريحه وكدا
ماما : طب انا نازله رايحه السوق لو ابوكي جيه سخني حله الاكل علي البوتجاز انا مش هتاخر سلام
انا : سلام ...يابن الطفسه كفايه اكل
نادر : جعان اوووي
انا : *ببتسم بداري الوجع اللي جوايا من الفقر * كل ياحبيبي بالهنا والشفا عقبال مااخش استحمي
نادر : ماشي
(في الحمام )
انا : ( وبعدين بقي في موضوع الكلوتات بتاعت ماما دي انا هجرب اتموحن عليه اشوف هيعمل ايه ) ياناااااااااادر ياناااااااادر
نادر : ايه يانونا
انا : *لافه البشكير علي جسمي وفتحت باب الحمام * خد اعمل السخان بعد ماقلعت لقيته مش شغال
نادر : *مبحلق في رقبتي وكتافي اكنه اول مره يشوف لحمه وبيحاول يبين انه مفيش حاجه * حاضر اطلعي انتي بس
انا : طيب اخلص طيب
(نادر بيولع السخان بالكبريت مش عايز يولع وانا واقفه وراه حطه ايدي علي ضهره وقربت منه اكني بساعده وكوعه بيخبط في بزازي من الجنب وببص عليه لقيته متوتر شويه بس ماسك نفسه )
انا : خلاص سيبه انا هستحمي كدا خلاص يالا اطلع برا ياواد اخلص متنح ليه يخربيتك
نادر :هتنح في ايه اتنيلي انتي كمان
انا : ماشي ياتقيل
( لما شفت اخويا تنح في جسمي ابتدت تجيلي حاله من الهيجان علي اخويا مش عايزه اتناك منه لا انا عندي فضول اشوف زبره عايزه اشوف جسمه مقضياها افلام سكس ومكالمات سكس في الموبايل بس نفسي اشوف زبر علي الحقيقه وفي نفس الوقت مش عايزه انا اللي ابدأ فابتديت اتموحن واتشرمط علي اخويا كتير اوووي بمواقف كتير وفي نفس الوقت بستخدم اسلوب شوق ولا تدوق لان انا بحبه اووووي ومش عايزه اخسره برضو وابتدت المواقف علي فترات متباعده من ضمنها )
الموقف الاول
( نادر كان سهران علي الكنبه برا بيلعب في موبايله وانا بتشرمط في موبايلي في الاوضه وقلت اما اطلع اجس نبضه شويه وطلعتله الصاله *الصاله امان اكتر من ان ابويا وامي يصحو بليل يلاقوه في اوضتي* )
انا : *بصوت واطي * نادر بقولك ايه انت صاحي
نادر : اه ليه عايزه حاجه
انا : طب بص في حاجه بتقرصني في ضهري مش مخلياني عارفه انام *بلفله ضهري وبرفع البجامه * بص كدا في الحته دي لا انزل تحت شويه لا متولعش النور ولع كشاف موبايلك انزل تحت لا شمال بص هنا عند اخر ضهري ايوا الحته دي
نادر : *بيتهته شويه في الكلام * لا مفيش حاجه دي محمره من كتر الهرش بس استني *راح جايب منديل مبلول * بصي همسحهالك بمايه تهدي شويه
انا : يييييح يخربيتك المياه ساقعه *قمت نزلت البجامه وبلف لقيته ضامم رجله علي بعض عرفت ان زبره كان واقف رحت بوسته في خدوده * يخليك ليا ياروحي * دخلت اوضتي شويه وعشر دقايق وخرجت لقيته في الحمام عرفت انه بيضرب عشره وهاج عليا وكنت مبسوطه اووووووي
الموقف التاني
(يوم الصبح كان بابا في اوضته ونادر في الصاله بيذاكر وانا لابسه بادي صدره واسع يعني لو وطيت صدري هيبان وهو اصلا كبير لوحده رحت قعدت جنبه اكني بذاكر معاه وموطيه اووووي ومش لابسه سنتيانه وباصه علي ايده لقيته ماسك القلم متحركش واقف عند نفس الكلمه اللي بيذاكرها ومن غير ماابصله عرفت انه متنح في بزازي رحت موطيه جامد اكني بهرش في رجلي وبزازي كلها كانت باينه اوووووي حتي حلمه بزي
بعديها لقيته بيستاذن يخش الحمام وانا قعدت اضحك عليه وقولت لازم اشوف زبره باي طريقه )
الموقف الثالث
( يعتبر دا الموقف الحاسم روحنا الجامعه الصبح واول محاضره حضرناها والتانيه اتلغت فاتبضنا وروحنا مكنش في حد في البيت وامي راحت لجارتنا يقعدو يرغو سوا وانا قلت لنادر هخش انام شويه بس قبلها طلعت كلوتاتي الوسخه وحطتها علي الغساله بترتيب معين وبعد نص ساعه رحت علي الغساله لقيتهم زي ماهما بس كلوت ماما برضو مكانه متغير ابتديت اجمع انه مش هايج عليا قد ماهو هيجان علي امه فقلت لازم اخد خطوه جريئه شويه ورجعت اوضتي وناديت عليه )
انا : معلش ياحبيبي مش قادره اقوم و**** ممكن تجيبلي حاجه من تحت علشان نسيت
نادر : عايزه ايه هااااااااا
انا : هتروح الصيدليه قوله عايز حقنه للترجيع بطني واجعاني وحاسه اني هرجع
نادر : حاجه تاني
انا : لا خد الفلوس اهيه ومتتاخرش علشان تديهاني
نادر : دا انتي مقرفه ومتعبه
انا : ياواااااااطي
(جاب الحقنه وجيه وانا اتشرمطت اوووي ونمت علي بطني علي السرير ونزلت البنطلون والكلوت حته صغيره فشخ )
نادر : نزلي شويه مش هعرف اديهالك كدا
انا : لاهتعرف وبس قله ادب
نادر : قله ادب ايه دي حقنه وانتي اختي اخلصي
انا : *احااا اختك ايه ياخول * طب اهوه
نادر : *بينزل البنطلون جامد مره واحده * متتعبينيش بقي اخلصي عندي مذاكره
انا : *اتخضيت وعدلت نفسي * انت بتعمل ايه انت اتجننت
نادر : حقنتك معاكي اهيه اديها لنفسك انتي بتدلعي وانا ورايا مذاكره كتير
انا : بس مش كدا **** ..... *بعلوقيه * طب خلاص اديهاني بس براحه علشان بخاف
( نمت علي بطني ونزل البنطلون والكلوت حته صغيره ودعكلي طيزي بقطنه وكان قاصد انه يدعك جامد في فلقه طيزي علشان يشوف خرم طيزي وطبعا اكيد شاف كسي او علي الاقل شعر كسي وطول اوووي في الدعك وانا ساكته وراح مديني الحقنه وبيدعك تاني )
نادر : *ايده سخنه فشششخ وبتترعش* بدعكهالك علشان متوجعكيش
انا : ادعك اووووي لسا واجعاني
نادر : *بيبلع ريقه * اهوووووه
انا : *بعديها بشويه* خلاص كفايه كفايه
( بلبس هدومي وببص عليه لقيت وشه احمر ونفسه عالي وشاورتله علي حاجه بص بعيد رحت باصه علي زبره لقيته واقف علي اخره وروحت طلعته برا ونايمه وبليل قمت لقيته سهران بيلعب علي الموبايل رحت مغيره هدومي لبست شورت واسع بس قصير اوووي وكات وطلعتله )
انا : انت لسا صاحي
نادر : هنام اهوه * عينه علي فخادي *
انا : طيب وانا كمان هنام تاني لحسن تعبانه اوووي وجسمي مهمد *قربت منه وبوسته في خدوده وبزازي بتخبط في راسه * ياختي بطه انتي خدودك حلوه
نادر : تصبحي علي خير
انا : وانت من اهله
( دخلت نمت علي بطني وسبت الباب موارب وحطيت وراه علبه دوا بحيث لو فتح الباب اعرف انه جيه ونمت مفشخه رجلي والكلوت باين من تحت الشورت ومافيش نص ساعه ولقيته دخل الاوضه )
نادر : *بيزقني في كتفي * نونا نسسسسرين انتي صاحيه
انا : *مبردش *
( لقيت نادر بيزقني من بزي وبرضو مبردش عليه راح بيزقني من طيزي برضو مبردش عليه راح طلع برا وبعديها جيه تاني كنت انا نايمه علي جنبي وضهري للباب حسيت بيه بيرفعلي التيشرت وبيشوف بزازي وجسمه بيتهز فخمنت انه بيضرب عشره بايده التانيه وراح حط ايده بالراحه علي بزازي وحسس عليها براحه اوووي وانا مبتحركش وانا ابتديت اهيج وحلمه بزي بتقف ولقيته بيرفعلي رجلي بالراحه بيباعد مابينهم وبيحط ايده علي كسي من الشورت من تحت علي الكلوت ومشي بالراحه علي كسي ومكملش دقيقه ولقيته بيزووم وبيجيبهم وقعد يتحرك بيمسح لبنه وخرج برا صحيت الصبح لقيت بقعه علي الملايه مكان لبنه وكنت هايجه فشخ من امبارح علي اللي عمله وقلت كويس انه اتجرأ عليا وتاني يوم بالليل عملت نفس الحركه وهو عمل نفس الكلام بس سخن اكتر ولقيته بيشم في كسي ونزل بلسانه بيلحس حلمه بزي عملت اني بلف جسمي علشان ياخد راحته بس هو خاف وطلع يجري فضلت مستنياه مرجعش واتكررت كل يوم يجي يزود في حاجه ويتجرأ اكتر والصبح عادي اكنه مافيش حاجه لحد في يوم كان هيجان اووووي ولقيته دخل بيشم في رجلي وطلع يشم في كسي ويلحس البنطلون المره دي نايمه ببنطلون بيلحس من عند كسي فوق البنطلون ورفعه شويه ودخل راسه جوا البنطلون بيشم فيه ورفع البجامه ومسك بزازي بايده الاتنين ونزل بيمص ويرضع فيهم وهايج اوووووي عليا وانا هيجت من مصه لبزازي تحس انه مش اول مره ليه بس كان عشوائي اووي في المص ووجعلي بزي واتاوهت سنه بسيطه لقيته سكت شويه اتاكد اني نايمه وراح راكب فوقيا نام عليا وهو منزل بنطلونه ومطلع زبره وبيحك زبره علي كسي من فوق الهدوم وبيرضع في بزازي انا هيجت اووووي من زبره اللي علي كسي وطلعت مني اااااااااه لقيته بيبوسني في بقي بوسه هيجان بيخبط بشفايفه في شفايفي وخلاص وجسمه سخن اووووي وبيترعش وبينهج رحت تلقائي لقيتني بفتح رجلي ولفيت ايدي علي ضهره بزقه عليا )
نادر : *مخضوض* ايه داااا انتي انتي صاحيه
انا : *بحط ايدي علي بقه * ششششش لو ابوك صحي وشافنا هيقتلك ...... ينفع اللي بتعمله في اختك دا
نادر : انا اسف غصب عني مكنش قصدي
انا : *لقيته خايف وزبره ابتدي ينام وندمان قلت كسم الاخلاق والفضيله رحت منزلا ايدي ماسكه زبره * متخافش انا اختك وسرك وغطاك كمل بس خد بالك
نادر : *مش مصدق ومبرق وزبره بيكبر في ايدي وزي الهيجان بيبوس فيا بسرعه *
انا : ااااااااااه براحه طيب اهدي اهدي براحه ياحبيبي هتعمل كل اللي انت عايزه بس براحه علشان محدش يسمعنا
نادر : مش قادر احححححححححححح هايج اوووووي
(لقيته بيشدلي البنطلون لحد ركبتي والكلوت وحط وشه كله علي كسي بيخبط ببقه وبلسانه في اي حته وانا بهيج معاه بس مش ملاحقه سرعته وهيجانه )
انا :اااااااااااااااه براحه طيب اهدي
نادر : *بيبوسني في بقي وبيشد ايدي احطها علي زبره * ادعكيلي
انا : ادعكلك ايه زبرك
نادر : احححححح قوليها تاني
انا :عايزني ادعكلك زبرك
نادر :اااااااااه اوووووووي *بيحرك زبره في كف ايدي وهو نايم عليا وجسمه كله عليا وتقيل اووووي *
انا : جسمك تقيل اوووي عليا
نادر : *بيبوسني في وشي وكل حته وراح قايم فجاه وعايز يدخل زبره في طيزي ومش عايز يخش * متخافيش مش هفتحك
انا : *بعصبيه * اهدي يانادر فيك ايه اهدي بدل مااصوت
نادر : مش قااااااااااااادر عايز اجيبهم عايز انيكك
انا : *بمسك زبره بايدي وبحطه في بقي واحساس الزبروهو واقف وناشف كان مهيجني اوووووي وبقرب بشفايفي من زبره واول مره همص زبر وزبره مبلول من الهيجان وريحته حلوه اووووي هيجتني اكتر واول ما شفايفي لميت راس زبره حسيت اني اتلسعت زبره كان سخن اوووووي وفتحت بقي وغمضت عيني وعيشت الحلم اللي كنت بتمناه وحطيت راي زبره في بقي وبقيت بمص فيها براحه اكني بمص حاجه حلوه وقافله عيني سرحانه في الاحساس ودخلت زبره سنه كمان في بقي وبلعب بلساني عليه ورحت رافعه زبره لفوق وشميت بيضانه كنت عايزه اجرب الاحساس دا وريحتهم كانو عرقانين اووووي بس هيجت من ريحتهم ومن شعر بضانه لما لحستهوله وبضانه نفسها مع العروق اللي فيها لما لمست لساني وشفايفي كانت احساس غريب ممتع وبيهيج في نفس الوقت ورحت قافله بايدي اوووي علي زبره وبدعكهوله براحه وبشفطله بضانه ولا اكبر شرموطه كل دا اتعلمته من افلام السكس حاولت ارفع عيني وانا بمصله ابص عليه بس مشوفتوش اوووي لان الدنيا كانت ضلمه شويه وكنت دايخه من الهيجان ورحت مدخله زبره تاني في بقي وشديت ايده يحطها علي كسي ومسكت صباعه حطيته علي الحته اللي بتهيجني وحركت ايده وصباعه علشان يعمل زيها وشلت ايدي لقيته بيتحرك وانا بتاوه وانا ماسكه زبره كل دا كان في اقل من دقيقتين مافوقتش من الاحساس اللي انا فيه غير علي زبره بيتنفخ في بقي وبينشف اوووي وهو ماسك راسي اووووي ولقيت نافوره لبن ضربت في بقي حصان بينزل لبن قعدت اكح كتير واتف علي الارض علشان مابوظش الملايه وهو جري علي الصاله نام برا وانا قمت بسرعه علي الحمام تفيت كله وكنت هرجع وحسيت ان سناني بتجز كدا وفي حاجه مالحه في بقي ووبعد مااتشطفت بصيت لنفسي في المرايه وطلعت نمت وطبعا قعدنا فتره مبنكلمش بعض لحد اما ابتدينا نتكلم سنه بسنه مع بعض وبقينا اصحاب اكتر من الاول وهزارنا عدي الحدود بيبعبصني وانا ماشيه يمسك بزي يخطف بوسه ومحدش واخد باله نبقي راجعين من الجامعه يزنقني علي السلم يبوس فيا اكني شرموطته مش اخته وفي مره الصبح مروحناش الجامعه وامي عند جارتنا وكان هايج اووووي وانا هايجه اووووي عليه واصر ساعتها انه ينيكني من طيزي)
نادر : متخافيش زيت من المطبخ اهوه وهيخش بسهوله متخافيش جربي بس هتتبسطي
انا : *قلقانه * مابلاش لحسن اتعود عليه خلينا كدا احسن طب استني طيب بتعمل ايه طب هات امصهولك شويه يمكن تهدي
نادر : هنيكك يعني هنيكك اخلصي بقي قبل ماامك تيجي *بيشدلي الكلوت *
انا : اححححح هتعمل فيا ايه
نادر :هنيكك
انا : اااااه طب نيكني بالراحه
نادر :عايزاني اعمل ايه
انا :عايزاااك تنيكني *بهيجان فشخ *
نادر : *بيرفعلي رجلي وبيدهن زيت علي خرم طيزي * متخافيش براحه اهوووه
انا : *بتااووه * احححححححح حلو اوووي دا حرك صباعك علي طيزي بس متدخلوش ااااااااااااااه ليه ليه لاااااا للااااااااااا طلع صباعك لاااا هصوت مش قادره و**** هصوت طلعه طلعه بسرعه لااااااااااا
نادر : *بيطلع صباعه وبيضحك * خلاص اهدي اهدي طلعته اهوه اهدي
انا : *بشد علي طيزي* ااااااااه ايه الغباوه دي لا بلاش مش عايزه
نادر : *زبره هايج وبيطلع وينزل وبيرفع رجلي * انتي هتتناكي يعني هتتناكي انا مش قادر استحمل لا اهدي مترفصيش بدل ميخش في كسك وتتفتحي
(اناخفت بجد لاتفتح وسبت نفسي ومستنيه وجع ابن وسخه وابتدي يدخل زبره بالراحه في طيزي وانا وجع ابن متناكه في طيزي وهو راس زبره كبيره والزين مسخنلي طيزي وحاسه بسخونيه ووجع رهيييب وبسحب نفسي لورا وهو ماسكني مش عايز يسيبني واول مدخل راس زبره كلها )
انا : ااااااااااااااااااااااه لا لالالالالالالالالااا بيوجع بيوجع اوووووي طلعه والنبي علشان خاطري يانادر مش قادره ااااااااااه لالالالالالالالالالا متدخلش تاني *بعيط *بجد فعلا مش قادره متحركوش طيب خلاص خلاص متحركوش اااااااااااااااااااه حرام عليك و**** اللي بتعمله دااااااااااااااا ليه طب متحركوش علشان خاطري *بمسك في الملايه جامد وفي دراعه وبقرصه اوووي *
نادر : *بيحاول يبوسني وانا راسي بتتهز يمين وشمال * طب اهدي طيب خلاص دخل مبحركوش اهوووه هتتعودي عليه اهدي وسيبي نفسك شويه اهدي بقي
( ابتدي يحركه شويه وانا بموت من الوجع مش قادره ودخل لحد اخر زبره ابن الوسخه المفتري ومكملش دقيقتين ولقيته بيطلعه وبيجيبهم علي الارض وانا وال ماطلعه حسيت بهوا رهيب داخل طيزي وروحي بتطلع معاه وكسم الوجع مش قادره اتحرك وبحاول اشد خرم طيزي واقفله مش عارفه حاسه بانه واسع اوووووي وهو راح قايم وسابني وانا بحط صباعي علي طيزي لقيت خرمي سخن اوووي وبيقفل ويفتح وحاسه انه وارم وملتهب قمت بالعافيه دخلت الحمام حطين مايه ساقعه وقعدت شويه وفضلت حوالي اسبوع كل شويه اخش الحمام احس اني عايزه اعمل حمام ومفيش حاجه بتنزل وولا عارفه اقعد ولانيله وامي تقريبا خدت بالها قلتلها الدوره وكدا واني تعبانه )
(بعديها بشهر )
( صحيت بليل لقيت نادر نايم وكنت هايجه اووووي رحت قعدت جانبه في الصاله وروحت رافعه البنطلون بتاعه ومدخله ايدي من تحت البوكسر ولعبتله في زبه ورحت بايساه في بقه وهو نايم وزبره لقيته بيكبر في ايدي رحت منزلا البنطلون سنه وقربت بشفايفي بمصله زبره وحبيت زبره اوووووي وانا بمصهوله وبلعبله في بضانه وبمصهوله وهو نايم وراسي علي بطنه لقيته صحي وبيحط ايده علي راسي وبيتاوه براحه وبيزق راسي علي زبره اكتر وراح رافع راسي بايسني في بوقي وانا لسا ماسكه زبره بدعكهوله وقاعده علي ركبي علي الارض وهو نايم علي الكنبه لقيته مد ايده جوا البنطلون وبيلعبلي في كسي في زنبوري من فوق وانا ببوسه وبدعكله في زبره وراح منزل دماغي لزبره امصهوله وبلحسله في بضانه وراس زبره وبلساني عليه من فوق لتحت لحد اما لقيته بينشف اووووي وراح شايل ايدي وحط ايده وبيضرب عشره بيجيبهم وانا فاتحه بقي عايزه اجرب طعم اللبن وراح جايبهم في علي وشي وصوت براحه وهو يادوب جابهم من هنا وسمعنا صوت باب الاوضه بيتفتح رحت قايمه جري علي اوضتي ومسحت وشي بسرعه في اللي لاقيته قدامي وعملت نفسي نايمه ولقيت حد بيفتح النور وراح قفله وقفل الباب عليا ومعرفش مين وتاني يوم لقيت امي بتتوشوش هي ونادر وراحت مزعقاله وضربته وهو كرامته نقحت عليه ونزل ساب البيت ومشي وبكلمه علي الموبايل وابعتله في رسايل مبيردش عليا وماما مش عايزه تقولي في ايه وبابا مش عارف وبعديها باسبوع لقيته راجع البيت هو وخالي وبيعتذر لبابا وخالي انا بحبه اووووي ومتعوده ابوسه واحضنه ولقيته وهو بيحضني بيقولي في ودني بالراحه وحشتيني ياشرموطه انا استغربت وبرقت وهو لقيته بيضحك وعامله ايه في الدراسه وكدا وسبتهم ودخلت اوضتي عماله افكر ازاي يقولي كدا وبليل ناديت نادر ووقفنا في البلكونه بنتكلم )
انا : هو ايه اللي حصل بينك وبين امك
نادر : مفيش حوار كدا
انا : طب قول واخلص
نادر : مفيش ياستي القماشه اللي انتي مسحتي فيها لبني من علي وشك هي شافتها وافتكرتني اني بهيج عليكي وبضرب عشرات ومرضيتش تقول لبابا قالتله انه بيشرب سجاير ولما ضربتني علشان السجاير انا سبت البيت ومشيت
انا : يعني بابا ميعرفش الحوار بتاع اللبن دا وماما بس اللي تعرف
نادر : اه
انا : طب وخالو رشدي يعرف منين متبصليش النهارده وهو بيسلم عليه لقيته بيقولي ياشرموطه انا مش زعلانه لان انا اللي غلطانه اني وثقت في خول زيك المفروض اني اخته يخاف عليا مش يفضحني
نادر : *بيمسك ايدي * استني بس ووطي صوتك خالو رشدي بنحبه من زمان وهو اللي بيدلعنا وياما دافع عننا كتير وكان بيدينا فلوس ومعتبرنا اصحابه وفرق السن بينا يادوب 10 سنين مش كبير اوووي يعني وانا كلمته وحكيتله كل حاجه بصراحه وفهمته الدنيا بيني وبينك
انا : *كيد النسا اشتغل ورفعت حواجبي * يعني انت عادي لو شفت خالو بينيكني
نادر : *بيتعصب * انتي هبله ولا ايه دا انا اقتلك واقتله
انا :طب ماانت بتهيج علي ماما وبتشم كلوتاتها *بنظره خبث*
نادر : *بتوتر وبيبيص بعينه شمال * ايه اللي بتقوليه دا استحاله طبعا انتي اتجننتي
انا : بقولك ايه متحورش وتعمل شغل افلام انت عارف وانا عارفه فمتعمليش فيها شريف كلنا بنتمنيك علي بعض
نادر : طب افرضي وانتي مالك اصلا
انا : ماليش انا بس حبيت اقولك واعرفك وياسيدي متزعلش خلاص سرك في بير دا انت اخويا حبيبي اللي ماليش غيره
نادر : *بيهدي * طب خلاص متجبيش سيره لحد
انا :بس لو عملت معاها حاجه تقولي..... ايوا ياماما جايه اهوووه
(بعد امتحانات الميد ترم *نص السنه * انا ونادر اجازه بابا في الشغل ونادر نزل لصاحبه وخالو كان عندنا في البيت بيرغي مع ماما وانا قاعده معاهم في الصاله )
انا : يعني انت ياخالو مش عايز تتجوز علشان مش متعلم ولا علشان شغال ميكانيكي
خالو رشدي : لا دا ولا دا ياام لسان طويل مش عايز اتجوز علشان انا عايز اتجوز واحده نضيفه ومافيش واحده نضيفه هترضي بميكانيكي زيي
ماما : قوري معايا الكوسه بدل ماانتي بترغي كدا
انا: بقور اهووه ... طب متقنعنيش ياخالو انك مش عايز تتجوز قطر الجواز بيجري بيك وانت ****م لاحسد عندك ورشتك يعني اي واحده تتمناك
ماما : وانتي مالك يابت يتجوز ولا يتنيل قومي اطفي علي الحله يالا
خالو : هههههههههه سيبيها ياسميره البنت صغيره وبتفهم
ماما :صغيره ايه دي عقربه قومي يابت انجري اخلصي
انا : طب مش قايمه انا قاعده مع خالو
ماما : *بتجيب الشبشب من الارض * طب والنعمه لاوريكي يامقصوفه الرقبه انتي اوعي كدا يارشدي سيبني عليها بتتحامي فيه طب يانسرين خالك هيمشي وهربيكي
رشدي : *مخبيني وراه * خلاص بقي ياسمسمه البت بتدلع عليكي وبعدين دي حبيبه خالو مش كدا يانونو
انا : *بحضن خالو * اه ياخالو ياحبيبي *بطلع لساني لماما * مش زي الست المفتريه دي
ماما :شايف طوله لسانها
رشدي : ههههههههههه خلاص بقي ياسمسمه هي اول مره تهزر معاكي يعني *بيبوس راس ماما * يالا قومي اعمليلنا كوبايتين شاي
ماما : عنيا يالا روحي هاتي لخالك طفايه
انا : *بفرحه * حاضر ياماما
ماما : شفت البت جريت بسرعه ازاي يجي ويحط عليكي يابعيده مش عارفه انت عامل للعيال ايه بيحبوك اوي كدا
رشدي : خدي دول ياسميره خدي اخلصي قبل ماالبت تيجي وتشوفنا
ماما : *بتبص للفلوس وبتندب حظها * كتر خيرك ياخويا
رشدي : متبقيش نكديه بقي اهيه حبيبه خالو جات اهيه خدي تعالي اقعدي جنبي يالا ياسمسمه اعمليلنا شاي *ماما راحت المطبخ *
انا : وانت بقي يا خا..................
(لقيت خالو فجاه راح شاددني عليه وبيبوسني في بقي بوسه طويله اوووووووي وبيلعب في بزازي وهو ايده خشنه واسمر ودقنه بتشوكني حسيته راجل اوووووي وماسكه ايده علي بزازي كانت قويه وناشفه حسيت اني لبوه اوووووي في حضن اسد دكر بصحيح ومن قوه الماسكه قلت اااه بدلع وبصتله في عينيه ثانيتين ورحت حاضناه اوووووووووووي )
انا : انا بحبك اووووووي ياخالو
خالو : وانا بحبك اوووي يانونا اعدلي نفسك امك جايه وبكره هعدي عليكي الصبح هاخدك اكني بشتريلك لبس وكدا كتر الف خيرك ياسمسمه يالا يابت خشي جوا عايز امك في كلمتين
انا : حاضر ياخالو ياحبيبي *بطلع لساني لماما *
ماما: امشي مجرمه جاتك القرف انتي واخوكي في يوم واحد ..ياخويا خيرك سابق اللي بتعملو مع العيال دا كتير
خالو : مفيش حاجه تكتر عليكو ولو احتاجتي حاجه في اي وقت كلميني انا بس هستاذنك اخد البت بكره انزل اجيبلها شويه هدوم بدل هدومها اللي قدمت عليها دي وبالمره اجيب هدمتين للواد نادر
ماما : ش**** يخليك ليهم ومتحرمش منك ياضهري
(تاني يوم في شقه خالو )
( انا وخالو قاعدين في الصاله واخدني علي حجره بيبوسني وبيكلمني وايده علي فخدي والتانيه علي طيزي من ورا )
خالو : ايه رايك في الهدوم اللي جبتهالك
انا : *ببوس خالو * بحبك اووووي ياخالو
خالو : لا خالو ايه بقي دا انت اللي خالو *بيضرب علي طيزي *
انا : *بلبونه * ااااي ايدك تقيله
خالو : *بيبوس شفايفي اوووووووي * طب يالا بسرعه علشان تلحقي تروحي ياروح خالو وامك متقلقش عليكي
انا : *بحضنه اوووي وراسي علي صدره * عايزه افضل في حضنك علطول *بحرك ايدي علي صدره *
( خالو بيبوس راسي وبيدخل ايده من ورا البادي عندي وبيرفعه يقلعهولي وبيبوس فيا وانا مغمضه عينيا وماسكه في ايده الخشنه وحاسه بانوثتي ولبونتي مع دكر بجد ولقيته مقلعني الجاكت و البادي والطرحه والسنتيانه في اقل من ثانيه وسنانه بتعض علي بزازي وماسكها كل بز في ايد بزي رغم انه كبير اوووي بس واخده كله في كف ايده وفضل يدعك في بزازي ويمصهم وانا ببوس في راسه وامشي علي شعره واضم راسه علي صدري اوووووي ومتشعلقه فيها وانا علي حجره مش عايزاه يبطل لحس ومص في بزازي )
انا : ااااااااااااه *بوجع وشرمطه وبعض علي شفايفي* براحه ياحبيبي براحه كللهم بتوعك اعمل فيهم اللي انت عايزه اااااه بس براحه بيوجعوني اووووي
خالو : طب وكدا *بيقرصني من الحلمه بايده * وكدا وكدا
انا : اااااااااااه *برفع جسمي لفوق من الوجع وبحط ايدي علي ايده * اااااااااااه بتوجعني
( راح مقومني من علي حجره وقلع الجاكت والتيشرت اللي لابسه واول ماشفت شعر صدره حطيت ايدي عليه بحسه وبمشي بايدي علي صدره حسيت اني شرموطه اوووي ولقيت نفسي ببوس في صدره وبحك خدودي عليه وببوس في كل حته في شعره وبطنه وبحضنه اوووووي ورحت بايساه في حلمه بزه وعضتها علي خفيف لقيته سحب راسي بقوه لفوق وباسني في بوقي جامد كان بيعرف يبوس اووووي مش زي اخويا ولسانه كان بيلعب في طرف لساني كان مهيجني اوووووي ومن كتر هيجاني مستحملتش ورحت بايدي علي بنطلونه بفكله الحزام وبفتح زرار بنطلونه وهو بيبوسني وسابني وبيبص عليا وانا ايدي بتترعش وببنزله البنطلون وببلع ريقي بالعافيه راح هو مكمل قلع بنطلونه بنفسه وانا قاعده علي ركبي قدامه عيني علي زبره من تحت الكلوت مستنياه يطلعه ومستحملتش ورحت هاجمه علي كلوته منزلاه واول مشفت زبره قدامي زبره اسمر عريض اووووي وطوله متوسط وبضانه كبيره وكله شعر رحت علطول هاجمه عليه واخداه في بوقي وماسكه خالي من رجله بايدي الاتنين بشده عليا وبمصله ببقي بس من غير ايدي وبدخله كله لاخره في بقي وهايجه عليه اووووي وهو بيلعبلي في شعري وبيتاوه بالراحه ولقيته طلع زبره من بقي وقعد يخبط بيه علي بقي ووشي كان تقيل فعلا وناشف اوووي وسخن وراح مدخله في بقي تاني وكرر الحركه دي كتير ولقيته راح رافعني ومقعدني علي الكنبه وضع الكلبه ايدي سانداها علي الكنبه وطيزي علي حرف الكنبه وهو واقف ورايا تف علي زبره ودعكه وراح مدخله في خرم طيزي علطول وبعديها طلعه وراح تافف علي ايده ومدخل صباعه كان خشن وطخين اووووي وراح مطلعه ومدخل زبره اول ماراس زبره دخلت وانا بتاوه بالراحه لقيته راح مدخل زبره كله مره واحده بافترا وماسك وسطي جامد وبينيك فيا بغباوه وايده بتسقف علي طيزي احد اما طيزي بقيت حمرا نييييييييييك)
انا : ااااااااااااه كمان ياحبيبي كمان نيكني اكتر اووووي نيك اووووي يا خالو نييييييك اححححححححححح
خالو : كسم جمال طيزك يالبن احااااااااا لازم تتناك الطيز دي تتناك بس خخخخخخخخخ *بيضربني علي طيزي*
انا : نيك بنت اختك ياخالو نييييك اااااااه واشتمني اشتمني وانت بتنيكني كمان يالهوووووووي
خالو : *بيضرب علي طيزي بافترا *خخخخخخخ كسمك يامتناكه ياشرموطه عجبك زبري
انا : اااااااااااااااه اوووووي اووووووي استني استني دخله للاخر وسيبه
خالو : *بيدخل زبره للاخر وبيزق جامد *
انا : اااااااااااااااااااااه لا لاالالالال مش كدا انت كدا بتشقني لاااااااااا اهدي *بحاول افرفص او اطلع لقدام بس ماسكني جامد رحت لفيت وشي وبصتله بعطف لقيته راح هدي شويه وابتدي ينيكني عادي انا بعد الحركه دي حسيت اني اتعورت او في حاجه في طيزي مش عارفه ايه هي بس متعتني اووووووي ولقيته وقف فجاه مبقاش ينيك وبيضربني بس علي طيزي * اييييييييييييه وقفت ليه ياحبيبي نيييك نييكني اووووي *بحرك طيزي عليه لورا *
خالو : ايوا كدا اديكي فهمتي اححح نيكي نفسك بزبري يالا ارجعي اوووووي عايز اسمع صوت طرقعه بضاني في طيزك
انا : *برجع بطيزي اوووي علي زبره* ااااااااااه كدا كدا ياحبيبي بتحب الصوت دا اوووووووووف بتحبه
خالو : بتكيف اوووووي لما اسمع الصوت دا بحس اني بنيك في مره انتي هتطلعي شرموطه يابت انتي وشرموطه فاجره كمان
انا : انا شرموطتك انت ب ااااااااااااااه شرموطتك انت بس ياخالو
خالو : *بيقعد علي الكنبه وبيقعدني علي زبره اتنطط عليه وبيضربني علي طيزي وانا بميل بصدري عليه وببوسه وهو بيتكلم * واخوكي يامتنااااااااكه
انا : *ببوسه * انا مواااااااااه شرموطتك مواااااااااه انت مواااااااااااه بس موااااااااااه يا مواااااااااااه خالو مواااااااااااااااااااه
خالو : يخربيت لبونتك اوووووووووف هيجتيني اوووووووووي *بيدوس عليا جامد علشان انزل علي زبره للاخر وبيرفع وسطه يدخل زبره *
انا : ااااااااااااااااااااااااه كفايه انت هريتني حرام عليك احححححححح دا انت لو اتجوزت هتموتها
خالو : اتنططي اسرع اسرع علشان قربت اجيب كمان كماااااااان ااااااااااه قومي بسرعه هجيب
انا : *بهيجان وسانده علي صدره وببصله بشرمطه * تؤتؤ مش هقوم هاخد لبنك كله في طيزي
خالو : *بيتاوه جامد وبيشد بطنه وبيرفع وسطه * ااااااااااااااااااه قومي قومي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه *جابهم في طيزي * يابنت المومس يالبوه
انا : ههههههههههههههههه *ببوسه في بقه وامسح عرقه وبنام علي صدره * ييييييييح سخنين اووووووي في طيزي انا هقفل عليهم واخليهم علطول جوايا
خالو : *بيحضني وبيبوسني اوووووي * اوعي تجيبي سيره لحد
انا : اكبر بقي ياخالو بلاش الجملتين المحفوظين دول يعني هروح اقولهم لو سمحتم ركزو معايا انا بتناك من خالو
خالو : هههههههههههه لسانك طويل انتي مش هسلك معاكي يالا قومي بقي علشان اتاخرنا اووووي
انا : تؤتؤ خليني شويه حاسه بزبرك في طيزي ياخالو طب مانا مش عارفه هشوفك تاني امتي
خالو : *بيبوسني في خدي * الايام جايه كتير ياحبيبتي يالا بقي *بيضربني علي طيزي
انا : حاضر ياحبيبي
(بعديها بيومين )
( قاعده في اوضتي عادي بتكلم في الموبايل الصبح ولقيت نادر اخويا داخل عليا ووشه عليه غضب ربنا ومسكني من دراعي وبيكلمني بعصبيه انا خفت منه )
نادر : انتي اتناكتي من خالك صح رررررررررررردي
انا : طب اهدي طيب هقولك اااااااه ايدي ايدي هقولك ايوا حصل
نادر : يعني بتتشرمطي ومستعرصاناه يالبوه *بيضربني بالقلم *
انا : *بصوت عالي * انت بتعمل عليا راجل ماانت نكتني انت كمان ولا هو حلال ليك وحرام لغيرك ولا فاكر اني هفضل طول عمري مخلصالك يعني
نادر: انتي من زمان وانتي نفسك تبقي شرموطه ياوسخه *بيضربني تاني بالقلم * طب انا اخوكي ستر وغطا عليكي لكن تفضحينا افرضي استغلك ولا جابلك صحابه
انا : انتي بتكلمني انا مش انت اللي رحت حكيت له انك نكتني قبل ماتعمل راجل عليا وتدعي الشرف متنساش شكلك وانت هيجان عليا وبتحاول تنيكني
نادر : انتي اللي وسخه وبتتشرمطي كنتي عايزه تت............ ماماااااااااااااااا
انا : ماما فوقي ماما ماااااااااااااامااااااااااااااااا
( بعديها بساعتين )
نادر : ماما فوقي احنا جنبك اهووه
ماما : *بتعيط * اللي سمعته دا حصل
انا : *بكسوف وتوتر* ماهو اصل احنا كناااااااااا ...........
ماما: ابوكو لو عرف هيطب ساكت فيها ولو حصله حاجه انا مش هسامحكو .... ومن النهارده لانتو ولادي ولا اعرفكو
نادر: *بيبوس ايد ماما * احنا اسفين ياماما ماانتي عارفه النت والافلام كلت دماغنا ومبقناش نعرف نفرق بين الصح والغلط *بيعيط * سامحينا ياماما ابوس ايدك
انا : زي ماقالك اخويا ياماما احنا شباب مش عارفين نطلع شهوتنا فين طب هو ولد ممكن يعرف اي واحده شمال ويرتاح معاها اللي برضو الشمال دي ممكن تكون اخت حد اللي برضو بيرتاح مع شمال غيرها وهكذا وبنلف في دايره ملهاش اخر لكن انا لو فكرت ارتاح مع حد هبقي شمال وهبقي دخلت الدايره معاهم
ماما : *بالعافيه بتزعق* اخرسي انتي بتقولي ايه متستني لحد لما تتجوزي وفي الحلال او انا عندي انك تبقي شرموطه تتناكي برا ولا انك تتناكي من اخوكي انتي عارفه دي كبيره قد ايه ولا مش فاهمه
انا : عارفه ياماما *ببوس ايديها * حقك عليا *بعيط * مش هنعمل كدا تاني بس سامحينا حقك علينا
ماما : ولا انتو فاهمين حاجه بكره هتعرفو يعني ايه اخ واخت
( فضلنا اكتر من شهر محدش فينا بيكلم التاني لا انا ولا ماما ولا اخويا وحتي خالو لما بيجي محدش بيقابلو لحد اما في يوم اتجمعنا كلنا علي الغدا وخالو كان بيتغدي معانا وكله بيضحك ويهزر وراسم الابتسامه المصطنعه امي بتضحك علشان ابويا مياخدش باله واخويا بيضحك علشان ميبينش غضبه من خالو وخالو بيضحك علشان مستعرص ابويا ومستعرص اخويا وامي وابويا بيضحك ضحكه البراءه اللي نفسه يفرحها في ولاده وانا بضحك علي الحال اللي وصلناله اخويا مبقاش بيبصلي حتي بخاف ابوسه لا يفهمني غلط بقيت بمسك ايده بلاقيه بيسحبها وانا جسمي بيتنفض اكنه واحد غريب وامي عينيها ضعفت من كتر العياط علينا وابويا نفسه يشوف ولاده حاجه كبيره كنا متضايقين من بابا انه بيتحكم فينا وزعلانين انه فقير وانا نفسي ابقي معايا فلوس واتشرمطت وبقي معايا فلوس بس فين الضحكه فين راحه البال فين شرفي فين راسي اللي بقت مكسوره خالو اللي كنت بعشقه وبحب قعدته مبقتش حتي طايقه ابص في عينيه كسم الهيجان والنيك والفلوس اللي خلوني اخسر نفسي قبل مااخسر عيلتي واولهم اخويا ....................
نسرين 21 سنه ( بزازها كبيره طيزها كيرفي شعرها اسود محجبه بتلبس بناطيل جينز ضيقه نيييك وباديهات بيضه عينيها واسعه )
نادر 19 سنه ( شاب بيلعب جيم بس لسا في الاول طويل زبره متوسط لونه قمحاوي )
سميره 44 سنه (ام نسرين مره تقيله ست بيت طيزها وبزازها كبار فشخ شعرها اصفر صبغاه تخينه وقصيره )
(في صباح يوم من ايام الاسبوع مع بدايه العام الدراسي الجامعي نسرين نايمه في امان **** في اوضتها واخوها نايم في الصاله برا وبتفتح عينيها علي صوت بائع الطماطم )
البائع : امجنونه ياقووووووووطه الكيلو ب5 جنييييييييه
انا : *بحط المخده علي دماغي * كسم القرف اللي علي الصبح
بائع اخر : *بينادي * عسل اسود عسل ابيض عسل نجع حماااااااااااااااادي عسل يابااااااااشا
انا : *بشيل المخده من علي دماغي * وبعدين في اليوم ابن الوسخه اللي مش هيعدي دا *بروح ناحيه البلكونه بقفلها كويس وبرجع انام تاني *
بائع اخر : *بعديها بنص ساعه * الفانلات والكلااسييييييييييييييين احسن موديلات قرب واتفرج يابيه خدي فكره ياهانم
انا : خخخخخخخخخخخخخ اصحي علي كلاسين وفانلات لا احا والنبي منا ساكتالهم *بفتح البلكونه * ياعم **** يباركلك في ناس نايمه محدش هيشتري الساعه 9 الصبح كالسون **** يكرمك عايزين ننام
بائع : بنسترزق ياست في ايه
انا : طب اتكل علي **** شوف رزقك في حته تانيه
بائع : خلاص ياست في ايه الارزاق علي ****
ماما : *بتخش الاوضه * جرا ايه يابت في ايه عامله دوشه علي الصبح ليه بتتخانقي مع مين
انا : مع بتاع الزفت اللي تحت مش عارفه انام *بروح علي السرير*
ماما : *بتشد مني المخده * قومي يالا وراكي جامعه ابوكي لو صحي ولاقاكي لسا نايمه هيطين عشتك يالا اخلصي
انا : اوووووووووووف علي دي عيشه طب خلاص هقوم
(بعديها بساعه )
انا : *ببوس ايد ابويا * صباح الخير ياحج يارب تكون بخير
(بابا عنده 47 سنه موظف حكومه غلبان متوسط الطول واسمر وبكرش واقرع من نص راسه وشنبه ابضن من بتاع الكلاسين )
بابا : *بصوت غليظ * هو انا مش قلت البلكونه دي متتفتحش
انا : *بخوف* انا اسفه يابابا حقك عليا *باصه في الارض*
بابا : محاضراتك هتخلص نص ساعه بعديها الاقيكي هنا ...ولد يانادر اختك تخلص تجيبها وتيجي مفيش سرمحه انا بصرف عليكو وبقطع من لحمي الحي علشان تطلعو مهندسين قد الدنيا اتباهي بيكم
نادر : *باصص في الارض* تحت امرك ياحج ربنا يخليك لينا
بابا : خد 20 جنيه ليك و 20 جنيه لاختك مصروفكم اهوه مكفيكو ولا عايزين تاني
انا : *ببضان * مكفينا وبيزيد طبعا ياحج خيرك سابقك نستأذنك احنا علشان منتاخرش..... السلام عليكم
(راكبين الاتوبيس ورايحين الجامعه والاتوبيس زحمه فشخ انا واقفه سانده قدام كرسي واخويا واقف جنبي وحاسه بحاجه بنت لبوه بتحك فيا من ورا بالطريقه رحت لفيت وشي بسرعه بكل بجاحه بس للاسف لقيت عيل صغير كتفه عند طيزي وماسك لعبه في ايده بيلعب بيها وكتفه بيتحرك وشغال يحك في طيزي انا لا هجت ولا نيله بس اتبضنت عايزه ارزعه بالرجل في وشه غور بقي يابضان كل شويه ابص الاقي الواد بيلعب لحد اما اتبضنت ومبقتش ابص لكن حسيت ببعبوص تقيل اتغرفلي بسرعه في طيزي بلف وشي ملقتش حاجه رحت موشوشه نادر في ودنه بالراحه )
انا : نادر بقولك ايه انا حاسه بحد بيتحرش
نادر: *بيبص ورايا* دا عيل صغير يانونا متخافيش انا واقف لو في حد كلمك هنيكهولك
انا : طب تابع كدا بعينيك في حاجه بس علي خفيف
نادر : سيبك من كسم المتحرش دا وبعدين في ابوكي دا اللي مطلع ميتين ابونا احا 20 جنيه دا احنا لو ركبنا مترو بس التذكره ب10 جنيه رايح جاي يعني مش هتكفينا مواصلات
انا : *حسيت بالبعبوص تاني ببص ورايا مفيش حد *
نادر : حصل تاني صح طب تعالي *سحبني من ايدي وطلعنا قدام ووقفنا في اول الاتوبيس* اسندي هنا
انا : لو اشوف ابن الوسخه دا مش هرحمه المهم عادي ياعم لو احتاجت فلوس قولي انت عارف اختك مبتغلبش
نادر : نفسي اعرف بتجيبي الفلوس دي منين
انا : بستلف من صحباتي يعني هكون بجيبهم منين *بنظره حزن * مبقتش عارفه ابص في وشهم من كتر الفقر اللي احنا فيه
نادر : *بيطبطب علي كتفي * بكره تتعدل متقلقيش ...في حاجه يااخ بتبص علي حاجه
(بعد انتهاء اليوم الجامعي )
انا : مشفتيش نادرياشروق
شروق : كان واقف عند الكافتريا
انا : رحت لقيت اخويا واقف مع اصحابه بيشربو بيبسي وسجاير نضيفه وهو واقف بيشرب سجاير كيلوباترا صعب عليا رحت داخله الكافتريا جبت 2 بيبسي وروحتله * نادر يانادر خد
نادر : مالوش لازمه انا مش عايز اصلا
انا : امسك بس متخليش في نفسك حاجه ويالا علشان نروح علشان ابوك مينكدش علينا
نادر : انا بحبك اوووي يانونا
انا : بس يااهبل انت اخويا
مشهد البيت
نادر : *بيخبط وبيخش عليا اوضتي * نوناااا بقولك ايه معاكي فلوس نازل اقعد علي القهوه ومعيش غير 5 جنيه بس
انا : ناولني الشنطه من هناك وبعدين رايح القهوه دلوقتي الساعه 10 بليل
نادر : امسكي اهيه ... والنبي لاتسكتي انا مصدقت ان ابوكي نايم لو صحي هيعملنا دوشه وصداع
انا : امسك 50 جنيه اهي ولا عايز تاني ومتتاخرش لما تيجي رنلي علشان افتحلك الباب بالراحه
نادر : *بيبوسني في خدي* يخليكي ليا يااحلي اخت في الدنيا يالا هطير انا ولو عايزه تنامي نامي انا هفتح بالراحه
انا : سلام *بطلع الموبايل من تحت المخده * معلش ياحبيبي كنت بكلم مامي كانت بتسالني تخلي الشغاله تعملي عشا ولا لاء
المغفل : انتي مينفعش تتعاملي غير معامله الهوانم
انا : ميرسي ليك ياحبيبي اووووف ايه دا جالي مسدج ان لازم اسدد الفاتوره بليز ياحبيبي ممكن تدفعهالي ولما اشوفك هبقي اديك الفلوس لاني مش هعرف انزل دلوقتي بليل
المغفل : من غير متقولي طبعا نص ساعه هنزل ادفعهالك واجي
انا : موااااااااااااه ياحياتي *بصوت واطي * بص هقفل معاك علشان بابي بينادي عليا هكلمك كمان شويه وبالمره تكون دفعت الفاتوره موااااه باي ياروحي
( قمت فتحت باب الاوضه وخرجت برا بصيت عليهم لاقيت بابا وماما في اوضتهم نايمين رجعت دخلت اوضتي وفتحت البلكونه ونزلت الستاره وولعت سيجاره ... وبعدين معاكي يانسرين هتعملي ايه في حياتك هتقضيها شرمطه ومنيكه ودلع علي كل الناس لحد امتي هتفضلي لابسه قناع الاحترام دا لحد امتي هتفضلي تقللي من نفسك كدا لحد امتي هتفضلي تتباهي وتتمنظري ببابي ومامي وانتي مش لاقيه تاكلي متتحججيش بالفقر انتي اللي شرموطه افلام السكس واكله عقلك بقالك 3 سنين لحد دلوقتي كل يوم تضربي سبعه ونص وتجيبيهم لما خلاص فقدتي الاحساس خاااالص هتتجوزي ازاي فرحانه بالناس اللي بتكلميهم كاميرا وبيحولولك فلوس طب ماانا هعمل ايه اجيب فلوس منين واحده في سني تعيش ملكه بجمالها وجسمها وحلاوتها دي مش كل يوم تركب اتوبيس وتنزل قبل الجامعه بمسافه علشان محدش يشوفها وهي نازله من الاتوبيس معايا فلوس اه بس مش حمل اني اركب كل يوم تاكسي او اوبر يااما اصرفها مواصلات يااصرف علي نفسي ..... ايوا ياماما جايه *بهوي الدخان من البلكونه وبرش برفان علي ايدي وبوقي وبقفل البلكونه * ايوا ياماما خير
ماما : انتي لسا منمتيش وتيجي الصبح تطلعي عيني في الصحيان وفين اخوكي
انا : هنام اهووه ياماما بس مستنيه نادر بيجيب حاجه من تحت وجاي
ماما : طب متسهريش والفول في المطبخ لو مش هتاكلي حطيه في التلاجه علشان ميحمضش
انا : حاضر ياماما تصبحي علي خير
(بفتح موبايلي وبشغل افلام سكس وبلعب في كسي وانا بتفرج عليها وفضلت اتفرج علي افلام كتير لحد اما جبتهم واستريحت وقمت علشان اتشطف كانت الساعه حوالي 1 بليل لقيت اخويا في الحمام وسامعه صوت خفيف بيتاوه بس مش علطول يعني كل 10 ثواني اسمع اه رحت مخبطه عليه بعديها بشويه خرج دخلت انا لقيت في قماشه علي الغساله عليها لبنه فتاكدت انه كان بيضرب عشره فضولي خلاني اشمها محستش بحاجه رحت لحستها بطرف لساني بدوقها لقيتها مالحه وطعم القماشه فيها رحت تفيت تاني ولاحظت ان كلوت من كلوتات ماما علي الغساله مش جوا طبق الغسيل اللي علي الغساله من فوق افتكرته نضيف فبشمه لقيته معفن ورميته مكانه وخرجت رحت علي اوضتي انام وصحيت علي الساعه 4 الفجر شربت سيجاره وبدور علي اي اكل في التلاجه لقيت اخويا نايم وبيعدل زبره وهو نايم قربت منه زقيته اشوفه صاحي لقيته مبيردش رحت محركه ايدي علي زبره لقيته ناشف اوووي قلت يبقي بيحلم بسكس كنت عايزه اشوفه بس خفت يعمل فيها شريف وهو اصلا بيحب يعيش الدور ويزيط فيها دخلت اتفرجت علي سكس وجبتهم تاني استريحت ونمت من التعب )
( بعديها باسبوعين )
انا : بقولك ايه يادوره هو ابوك فين
نادر : في الشغل لسا ماجاش معرفش اتاخر ليه
انا : طب انا جعانه وامك عامله عدس تيجي نجيب اكل من برا سيب الزفت الموبايل دا هااا تنزل تجبلنا اكل انا وانت بدل العتس دا
نادر : هاكل فراخ
انا : ماشي ياعم وكمان هديك فلوس تجيب سجاير
نادر : حلو الكلام هجيب الاكل واجيلك علي الاوضه
انا : براحه بقي امك لو شمت ولا عرفت هتموتنا يالا خد الفلوس اهيه متتاخرش
في الاوضه
انا: *بقطم حته من الفرخه * قولي بقي يادوره اخبار صاحبتك ايه
نادر : معنديش صحاب ماانتي عارفه وانا معايا فلوس حتي اكح يعني البنت هتبصلي علي ايه
انا : بس يااهبل انت شوف جسمك حلو ازاي *بمسك عضلات ايده * البنات دلوقتي بتحب الجسم دا
نادر: عايزه الحته دي
انا : لا ياحبيبي بالهنا والشفا .... ايوا ياماما شيل الاكل بسرعه خبيه وامسح ايدك ايوا ايوا *بفتح الباب*
ماما : بتعمل ايه ياواد هنا
نادر : كنت بشرب سيجاره بس في البلكونه علشان الريحه وكدا
ماما : طب انا نازله رايحه السوق لو ابوكي جيه سخني حله الاكل علي البوتجاز انا مش هتاخر سلام
انا : سلام ...يابن الطفسه كفايه اكل
نادر : جعان اوووي
انا : *ببتسم بداري الوجع اللي جوايا من الفقر * كل ياحبيبي بالهنا والشفا عقبال مااخش استحمي
نادر : ماشي
(في الحمام )
انا : ( وبعدين بقي في موضوع الكلوتات بتاعت ماما دي انا هجرب اتموحن عليه اشوف هيعمل ايه ) ياناااااااااادر ياناااااااادر
نادر : ايه يانونا
انا : *لافه البشكير علي جسمي وفتحت باب الحمام * خد اعمل السخان بعد ماقلعت لقيته مش شغال
نادر : *مبحلق في رقبتي وكتافي اكنه اول مره يشوف لحمه وبيحاول يبين انه مفيش حاجه * حاضر اطلعي انتي بس
انا : طيب اخلص طيب
(نادر بيولع السخان بالكبريت مش عايز يولع وانا واقفه وراه حطه ايدي علي ضهره وقربت منه اكني بساعده وكوعه بيخبط في بزازي من الجنب وببص عليه لقيته متوتر شويه بس ماسك نفسه )
انا : خلاص سيبه انا هستحمي كدا خلاص يالا اطلع برا ياواد اخلص متنح ليه يخربيتك
نادر :هتنح في ايه اتنيلي انتي كمان
انا : ماشي ياتقيل
( لما شفت اخويا تنح في جسمي ابتدت تجيلي حاله من الهيجان علي اخويا مش عايزه اتناك منه لا انا عندي فضول اشوف زبره عايزه اشوف جسمه مقضياها افلام سكس ومكالمات سكس في الموبايل بس نفسي اشوف زبر علي الحقيقه وفي نفس الوقت مش عايزه انا اللي ابدأ فابتديت اتموحن واتشرمط علي اخويا كتير اوووي بمواقف كتير وفي نفس الوقت بستخدم اسلوب شوق ولا تدوق لان انا بحبه اووووي ومش عايزه اخسره برضو وابتدت المواقف علي فترات متباعده من ضمنها )
الموقف الاول
( نادر كان سهران علي الكنبه برا بيلعب في موبايله وانا بتشرمط في موبايلي في الاوضه وقلت اما اطلع اجس نبضه شويه وطلعتله الصاله *الصاله امان اكتر من ان ابويا وامي يصحو بليل يلاقوه في اوضتي* )
انا : *بصوت واطي * نادر بقولك ايه انت صاحي
نادر : اه ليه عايزه حاجه
انا : طب بص في حاجه بتقرصني في ضهري مش مخلياني عارفه انام *بلفله ضهري وبرفع البجامه * بص كدا في الحته دي لا انزل تحت شويه لا متولعش النور ولع كشاف موبايلك انزل تحت لا شمال بص هنا عند اخر ضهري ايوا الحته دي
نادر : *بيتهته شويه في الكلام * لا مفيش حاجه دي محمره من كتر الهرش بس استني *راح جايب منديل مبلول * بصي همسحهالك بمايه تهدي شويه
انا : يييييح يخربيتك المياه ساقعه *قمت نزلت البجامه وبلف لقيته ضامم رجله علي بعض عرفت ان زبره كان واقف رحت بوسته في خدوده * يخليك ليا ياروحي * دخلت اوضتي شويه وعشر دقايق وخرجت لقيته في الحمام عرفت انه بيضرب عشره وهاج عليا وكنت مبسوطه اووووووي
الموقف التاني
(يوم الصبح كان بابا في اوضته ونادر في الصاله بيذاكر وانا لابسه بادي صدره واسع يعني لو وطيت صدري هيبان وهو اصلا كبير لوحده رحت قعدت جنبه اكني بذاكر معاه وموطيه اووووي ومش لابسه سنتيانه وباصه علي ايده لقيته ماسك القلم متحركش واقف عند نفس الكلمه اللي بيذاكرها ومن غير ماابصله عرفت انه متنح في بزازي رحت موطيه جامد اكني بهرش في رجلي وبزازي كلها كانت باينه اوووووي حتي حلمه بزي
بعديها لقيته بيستاذن يخش الحمام وانا قعدت اضحك عليه وقولت لازم اشوف زبره باي طريقه )
الموقف الثالث
( يعتبر دا الموقف الحاسم روحنا الجامعه الصبح واول محاضره حضرناها والتانيه اتلغت فاتبضنا وروحنا مكنش في حد في البيت وامي راحت لجارتنا يقعدو يرغو سوا وانا قلت لنادر هخش انام شويه بس قبلها طلعت كلوتاتي الوسخه وحطتها علي الغساله بترتيب معين وبعد نص ساعه رحت علي الغساله لقيتهم زي ماهما بس كلوت ماما برضو مكانه متغير ابتديت اجمع انه مش هايج عليا قد ماهو هيجان علي امه فقلت لازم اخد خطوه جريئه شويه ورجعت اوضتي وناديت عليه )
انا : معلش ياحبيبي مش قادره اقوم و**** ممكن تجيبلي حاجه من تحت علشان نسيت
نادر : عايزه ايه هااااااااا
انا : هتروح الصيدليه قوله عايز حقنه للترجيع بطني واجعاني وحاسه اني هرجع
نادر : حاجه تاني
انا : لا خد الفلوس اهيه ومتتاخرش علشان تديهاني
نادر : دا انتي مقرفه ومتعبه
انا : ياواااااااطي
(جاب الحقنه وجيه وانا اتشرمطت اوووي ونمت علي بطني علي السرير ونزلت البنطلون والكلوت حته صغيره فشخ )
نادر : نزلي شويه مش هعرف اديهالك كدا
انا : لاهتعرف وبس قله ادب
نادر : قله ادب ايه دي حقنه وانتي اختي اخلصي
انا : *احااا اختك ايه ياخول * طب اهوه
نادر : *بينزل البنطلون جامد مره واحده * متتعبينيش بقي اخلصي عندي مذاكره
انا : *اتخضيت وعدلت نفسي * انت بتعمل ايه انت اتجننت
نادر : حقنتك معاكي اهيه اديها لنفسك انتي بتدلعي وانا ورايا مذاكره كتير
انا : بس مش كدا **** ..... *بعلوقيه * طب خلاص اديهاني بس براحه علشان بخاف
( نمت علي بطني ونزل البنطلون والكلوت حته صغيره ودعكلي طيزي بقطنه وكان قاصد انه يدعك جامد في فلقه طيزي علشان يشوف خرم طيزي وطبعا اكيد شاف كسي او علي الاقل شعر كسي وطول اوووي في الدعك وانا ساكته وراح مديني الحقنه وبيدعك تاني )
نادر : *ايده سخنه فشششخ وبتترعش* بدعكهالك علشان متوجعكيش
انا : ادعك اووووي لسا واجعاني
نادر : *بيبلع ريقه * اهوووووه
انا : *بعديها بشويه* خلاص كفايه كفايه
( بلبس هدومي وببص عليه لقيت وشه احمر ونفسه عالي وشاورتله علي حاجه بص بعيد رحت باصه علي زبره لقيته واقف علي اخره وروحت طلعته برا ونايمه وبليل قمت لقيته سهران بيلعب علي الموبايل رحت مغيره هدومي لبست شورت واسع بس قصير اوووي وكات وطلعتله )
انا : انت لسا صاحي
نادر : هنام اهوه * عينه علي فخادي *
انا : طيب وانا كمان هنام تاني لحسن تعبانه اوووي وجسمي مهمد *قربت منه وبوسته في خدوده وبزازي بتخبط في راسه * ياختي بطه انتي خدودك حلوه
نادر : تصبحي علي خير
انا : وانت من اهله
( دخلت نمت علي بطني وسبت الباب موارب وحطيت وراه علبه دوا بحيث لو فتح الباب اعرف انه جيه ونمت مفشخه رجلي والكلوت باين من تحت الشورت ومافيش نص ساعه ولقيته دخل الاوضه )
نادر : *بيزقني في كتفي * نونا نسسسسرين انتي صاحيه
انا : *مبردش *
( لقيت نادر بيزقني من بزي وبرضو مبردش عليه راح بيزقني من طيزي برضو مبردش عليه راح طلع برا وبعديها جيه تاني كنت انا نايمه علي جنبي وضهري للباب حسيت بيه بيرفعلي التيشرت وبيشوف بزازي وجسمه بيتهز فخمنت انه بيضرب عشره بايده التانيه وراح حط ايده بالراحه علي بزازي وحسس عليها براحه اوووي وانا مبتحركش وانا ابتديت اهيج وحلمه بزي بتقف ولقيته بيرفعلي رجلي بالراحه بيباعد مابينهم وبيحط ايده علي كسي من الشورت من تحت علي الكلوت ومشي بالراحه علي كسي ومكملش دقيقه ولقيته بيزووم وبيجيبهم وقعد يتحرك بيمسح لبنه وخرج برا صحيت الصبح لقيت بقعه علي الملايه مكان لبنه وكنت هايجه فشخ من امبارح علي اللي عمله وقلت كويس انه اتجرأ عليا وتاني يوم بالليل عملت نفس الحركه وهو عمل نفس الكلام بس سخن اكتر ولقيته بيشم في كسي ونزل بلسانه بيلحس حلمه بزي عملت اني بلف جسمي علشان ياخد راحته بس هو خاف وطلع يجري فضلت مستنياه مرجعش واتكررت كل يوم يجي يزود في حاجه ويتجرأ اكتر والصبح عادي اكنه مافيش حاجه لحد في يوم كان هيجان اووووي ولقيته دخل بيشم في رجلي وطلع يشم في كسي ويلحس البنطلون المره دي نايمه ببنطلون بيلحس من عند كسي فوق البنطلون ورفعه شويه ودخل راسه جوا البنطلون بيشم فيه ورفع البجامه ومسك بزازي بايده الاتنين ونزل بيمص ويرضع فيهم وهايج اوووووي عليا وانا هيجت من مصه لبزازي تحس انه مش اول مره ليه بس كان عشوائي اووي في المص ووجعلي بزي واتاوهت سنه بسيطه لقيته سكت شويه اتاكد اني نايمه وراح راكب فوقيا نام عليا وهو منزل بنطلونه ومطلع زبره وبيحك زبره علي كسي من فوق الهدوم وبيرضع في بزازي انا هيجت اووووي من زبره اللي علي كسي وطلعت مني اااااااااه لقيته بيبوسني في بقي بوسه هيجان بيخبط بشفايفه في شفايفي وخلاص وجسمه سخن اووووي وبيترعش وبينهج رحت تلقائي لقيتني بفتح رجلي ولفيت ايدي علي ضهره بزقه عليا )
نادر : *مخضوض* ايه داااا انتي انتي صاحيه
انا : *بحط ايدي علي بقه * ششششش لو ابوك صحي وشافنا هيقتلك ...... ينفع اللي بتعمله في اختك دا
نادر : انا اسف غصب عني مكنش قصدي
انا : *لقيته خايف وزبره ابتدي ينام وندمان قلت كسم الاخلاق والفضيله رحت منزلا ايدي ماسكه زبره * متخافش انا اختك وسرك وغطاك كمل بس خد بالك
نادر : *مش مصدق ومبرق وزبره بيكبر في ايدي وزي الهيجان بيبوس فيا بسرعه *
انا : ااااااااااه براحه طيب اهدي اهدي براحه ياحبيبي هتعمل كل اللي انت عايزه بس براحه علشان محدش يسمعنا
نادر : مش قادر احححححححححححح هايج اوووووي
(لقيته بيشدلي البنطلون لحد ركبتي والكلوت وحط وشه كله علي كسي بيخبط ببقه وبلسانه في اي حته وانا بهيج معاه بس مش ملاحقه سرعته وهيجانه )
انا :اااااااااااااااه براحه طيب اهدي
نادر : *بيبوسني في بقي وبيشد ايدي احطها علي زبره * ادعكيلي
انا : ادعكلك ايه زبرك
نادر : احححححح قوليها تاني
انا :عايزني ادعكلك زبرك
نادر :اااااااااه اوووووووي *بيحرك زبره في كف ايدي وهو نايم عليا وجسمه كله عليا وتقيل اووووي *
انا : جسمك تقيل اوووي عليا
نادر : *بيبوسني في وشي وكل حته وراح قايم فجاه وعايز يدخل زبره في طيزي ومش عايز يخش * متخافيش مش هفتحك
انا : *بعصبيه * اهدي يانادر فيك ايه اهدي بدل مااصوت
نادر : مش قااااااااااااادر عايز اجيبهم عايز انيكك
انا : *بمسك زبره بايدي وبحطه في بقي واحساس الزبروهو واقف وناشف كان مهيجني اوووووي وبقرب بشفايفي من زبره واول مره همص زبر وزبره مبلول من الهيجان وريحته حلوه اووووي هيجتني اكتر واول ما شفايفي لميت راس زبره حسيت اني اتلسعت زبره كان سخن اوووووي وفتحت بقي وغمضت عيني وعيشت الحلم اللي كنت بتمناه وحطيت راي زبره في بقي وبقيت بمص فيها براحه اكني بمص حاجه حلوه وقافله عيني سرحانه في الاحساس ودخلت زبره سنه كمان في بقي وبلعب بلساني عليه ورحت رافعه زبره لفوق وشميت بيضانه كنت عايزه اجرب الاحساس دا وريحتهم كانو عرقانين اووووي بس هيجت من ريحتهم ومن شعر بضانه لما لحستهوله وبضانه نفسها مع العروق اللي فيها لما لمست لساني وشفايفي كانت احساس غريب ممتع وبيهيج في نفس الوقت ورحت قافله بايدي اوووي علي زبره وبدعكهوله براحه وبشفطله بضانه ولا اكبر شرموطه كل دا اتعلمته من افلام السكس حاولت ارفع عيني وانا بمصله ابص عليه بس مشوفتوش اوووي لان الدنيا كانت ضلمه شويه وكنت دايخه من الهيجان ورحت مدخله زبره تاني في بقي وشديت ايده يحطها علي كسي ومسكت صباعه حطيته علي الحته اللي بتهيجني وحركت ايده وصباعه علشان يعمل زيها وشلت ايدي لقيته بيتحرك وانا بتاوه وانا ماسكه زبره كل دا كان في اقل من دقيقتين مافوقتش من الاحساس اللي انا فيه غير علي زبره بيتنفخ في بقي وبينشف اوووي وهو ماسك راسي اووووي ولقيت نافوره لبن ضربت في بقي حصان بينزل لبن قعدت اكح كتير واتف علي الارض علشان مابوظش الملايه وهو جري علي الصاله نام برا وانا قمت بسرعه علي الحمام تفيت كله وكنت هرجع وحسيت ان سناني بتجز كدا وفي حاجه مالحه في بقي ووبعد مااتشطفت بصيت لنفسي في المرايه وطلعت نمت وطبعا قعدنا فتره مبنكلمش بعض لحد اما ابتدينا نتكلم سنه بسنه مع بعض وبقينا اصحاب اكتر من الاول وهزارنا عدي الحدود بيبعبصني وانا ماشيه يمسك بزي يخطف بوسه ومحدش واخد باله نبقي راجعين من الجامعه يزنقني علي السلم يبوس فيا اكني شرموطته مش اخته وفي مره الصبح مروحناش الجامعه وامي عند جارتنا وكان هايج اووووي وانا هايجه اووووي عليه واصر ساعتها انه ينيكني من طيزي)
نادر : متخافيش زيت من المطبخ اهوه وهيخش بسهوله متخافيش جربي بس هتتبسطي
انا : *قلقانه * مابلاش لحسن اتعود عليه خلينا كدا احسن طب استني طيب بتعمل ايه طب هات امصهولك شويه يمكن تهدي
نادر : هنيكك يعني هنيكك اخلصي بقي قبل ماامك تيجي *بيشدلي الكلوت *
انا : اححححح هتعمل فيا ايه
نادر :هنيكك
انا : اااااه طب نيكني بالراحه
نادر :عايزاني اعمل ايه
انا :عايزاااك تنيكني *بهيجان فشخ *
نادر : *بيرفعلي رجلي وبيدهن زيت علي خرم طيزي * متخافيش براحه اهوووه
انا : *بتااووه * احححححححح حلو اوووي دا حرك صباعك علي طيزي بس متدخلوش ااااااااااااااه ليه ليه لاااااا للااااااااااا طلع صباعك لاااا هصوت مش قادره و**** هصوت طلعه طلعه بسرعه لااااااااااا
نادر : *بيطلع صباعه وبيضحك * خلاص اهدي اهدي طلعته اهوه اهدي
انا : *بشد علي طيزي* ااااااااه ايه الغباوه دي لا بلاش مش عايزه
نادر : *زبره هايج وبيطلع وينزل وبيرفع رجلي * انتي هتتناكي يعني هتتناكي انا مش قادر استحمل لا اهدي مترفصيش بدل ميخش في كسك وتتفتحي
(اناخفت بجد لاتفتح وسبت نفسي ومستنيه وجع ابن وسخه وابتدي يدخل زبره بالراحه في طيزي وانا وجع ابن متناكه في طيزي وهو راس زبره كبيره والزين مسخنلي طيزي وحاسه بسخونيه ووجع رهيييب وبسحب نفسي لورا وهو ماسكني مش عايز يسيبني واول مدخل راس زبره كلها )
انا : ااااااااااااااااااااااه لا لالالالالالالالالااا بيوجع بيوجع اوووووي طلعه والنبي علشان خاطري يانادر مش قادره ااااااااااه لالالالالالالالالالا متدخلش تاني *بعيط *بجد فعلا مش قادره متحركوش طيب خلاص خلاص متحركوش اااااااااااااااااااه حرام عليك و**** اللي بتعمله دااااااااااااااا ليه طب متحركوش علشان خاطري *بمسك في الملايه جامد وفي دراعه وبقرصه اوووي *
نادر : *بيحاول يبوسني وانا راسي بتتهز يمين وشمال * طب اهدي طيب خلاص دخل مبحركوش اهوووه هتتعودي عليه اهدي وسيبي نفسك شويه اهدي بقي
( ابتدي يحركه شويه وانا بموت من الوجع مش قادره ودخل لحد اخر زبره ابن الوسخه المفتري ومكملش دقيقتين ولقيته بيطلعه وبيجيبهم علي الارض وانا وال ماطلعه حسيت بهوا رهيب داخل طيزي وروحي بتطلع معاه وكسم الوجع مش قادره اتحرك وبحاول اشد خرم طيزي واقفله مش عارفه حاسه بانه واسع اوووووي وهو راح قايم وسابني وانا بحط صباعي علي طيزي لقيت خرمي سخن اوووي وبيقفل ويفتح وحاسه انه وارم وملتهب قمت بالعافيه دخلت الحمام حطين مايه ساقعه وقعدت شويه وفضلت حوالي اسبوع كل شويه اخش الحمام احس اني عايزه اعمل حمام ومفيش حاجه بتنزل وولا عارفه اقعد ولانيله وامي تقريبا خدت بالها قلتلها الدوره وكدا واني تعبانه )
(بعديها بشهر )
( صحيت بليل لقيت نادر نايم وكنت هايجه اووووي رحت قعدت جانبه في الصاله وروحت رافعه البنطلون بتاعه ومدخله ايدي من تحت البوكسر ولعبتله في زبه ورحت بايساه في بقه وهو نايم وزبره لقيته بيكبر في ايدي رحت منزلا البنطلون سنه وقربت بشفايفي بمصله زبره وحبيت زبره اوووووي وانا بمصهوله وبلعبله في بضانه وبمصهوله وهو نايم وراسي علي بطنه لقيته صحي وبيحط ايده علي راسي وبيتاوه براحه وبيزق راسي علي زبره اكتر وراح رافع راسي بايسني في بوقي وانا لسا ماسكه زبره بدعكهوله وقاعده علي ركبي علي الارض وهو نايم علي الكنبه لقيته مد ايده جوا البنطلون وبيلعبلي في كسي في زنبوري من فوق وانا ببوسه وبدعكله في زبره وراح منزل دماغي لزبره امصهوله وبلحسله في بضانه وراس زبره وبلساني عليه من فوق لتحت لحد اما لقيته بينشف اووووي وراح شايل ايدي وحط ايده وبيضرب عشره بيجيبهم وانا فاتحه بقي عايزه اجرب طعم اللبن وراح جايبهم في علي وشي وصوت براحه وهو يادوب جابهم من هنا وسمعنا صوت باب الاوضه بيتفتح رحت قايمه جري علي اوضتي ومسحت وشي بسرعه في اللي لاقيته قدامي وعملت نفسي نايمه ولقيت حد بيفتح النور وراح قفله وقفل الباب عليا ومعرفش مين وتاني يوم لقيت امي بتتوشوش هي ونادر وراحت مزعقاله وضربته وهو كرامته نقحت عليه ونزل ساب البيت ومشي وبكلمه علي الموبايل وابعتله في رسايل مبيردش عليا وماما مش عايزه تقولي في ايه وبابا مش عارف وبعديها باسبوع لقيته راجع البيت هو وخالي وبيعتذر لبابا وخالي انا بحبه اووووي ومتعوده ابوسه واحضنه ولقيته وهو بيحضني بيقولي في ودني بالراحه وحشتيني ياشرموطه انا استغربت وبرقت وهو لقيته بيضحك وعامله ايه في الدراسه وكدا وسبتهم ودخلت اوضتي عماله افكر ازاي يقولي كدا وبليل ناديت نادر ووقفنا في البلكونه بنتكلم )
انا : هو ايه اللي حصل بينك وبين امك
نادر : مفيش حوار كدا
انا : طب قول واخلص
نادر : مفيش ياستي القماشه اللي انتي مسحتي فيها لبني من علي وشك هي شافتها وافتكرتني اني بهيج عليكي وبضرب عشرات ومرضيتش تقول لبابا قالتله انه بيشرب سجاير ولما ضربتني علشان السجاير انا سبت البيت ومشيت
انا : يعني بابا ميعرفش الحوار بتاع اللبن دا وماما بس اللي تعرف
نادر : اه
انا : طب وخالو رشدي يعرف منين متبصليش النهارده وهو بيسلم عليه لقيته بيقولي ياشرموطه انا مش زعلانه لان انا اللي غلطانه اني وثقت في خول زيك المفروض اني اخته يخاف عليا مش يفضحني
نادر : *بيمسك ايدي * استني بس ووطي صوتك خالو رشدي بنحبه من زمان وهو اللي بيدلعنا وياما دافع عننا كتير وكان بيدينا فلوس ومعتبرنا اصحابه وفرق السن بينا يادوب 10 سنين مش كبير اوووي يعني وانا كلمته وحكيتله كل حاجه بصراحه وفهمته الدنيا بيني وبينك
انا : *كيد النسا اشتغل ورفعت حواجبي * يعني انت عادي لو شفت خالو بينيكني
نادر : *بيتعصب * انتي هبله ولا ايه دا انا اقتلك واقتله
انا :طب ماانت بتهيج علي ماما وبتشم كلوتاتها *بنظره خبث*
نادر : *بتوتر وبيبيص بعينه شمال * ايه اللي بتقوليه دا استحاله طبعا انتي اتجننتي
انا : بقولك ايه متحورش وتعمل شغل افلام انت عارف وانا عارفه فمتعمليش فيها شريف كلنا بنتمنيك علي بعض
نادر : طب افرضي وانتي مالك اصلا
انا : ماليش انا بس حبيت اقولك واعرفك وياسيدي متزعلش خلاص سرك في بير دا انت اخويا حبيبي اللي ماليش غيره
نادر : *بيهدي * طب خلاص متجبيش سيره لحد
انا :بس لو عملت معاها حاجه تقولي..... ايوا ياماما جايه اهوووه
(بعد امتحانات الميد ترم *نص السنه * انا ونادر اجازه بابا في الشغل ونادر نزل لصاحبه وخالو كان عندنا في البيت بيرغي مع ماما وانا قاعده معاهم في الصاله )
انا : يعني انت ياخالو مش عايز تتجوز علشان مش متعلم ولا علشان شغال ميكانيكي
خالو رشدي : لا دا ولا دا ياام لسان طويل مش عايز اتجوز علشان انا عايز اتجوز واحده نضيفه ومافيش واحده نضيفه هترضي بميكانيكي زيي
ماما : قوري معايا الكوسه بدل ماانتي بترغي كدا
انا: بقور اهووه ... طب متقنعنيش ياخالو انك مش عايز تتجوز قطر الجواز بيجري بيك وانت ****م لاحسد عندك ورشتك يعني اي واحده تتمناك
ماما : وانتي مالك يابت يتجوز ولا يتنيل قومي اطفي علي الحله يالا
خالو : هههههههههه سيبيها ياسميره البنت صغيره وبتفهم
ماما :صغيره ايه دي عقربه قومي يابت انجري اخلصي
انا : طب مش قايمه انا قاعده مع خالو
ماما : *بتجيب الشبشب من الارض * طب والنعمه لاوريكي يامقصوفه الرقبه انتي اوعي كدا يارشدي سيبني عليها بتتحامي فيه طب يانسرين خالك هيمشي وهربيكي
رشدي : *مخبيني وراه * خلاص بقي ياسمسمه البت بتدلع عليكي وبعدين دي حبيبه خالو مش كدا يانونو
انا : *بحضن خالو * اه ياخالو ياحبيبي *بطلع لساني لماما * مش زي الست المفتريه دي
ماما :شايف طوله لسانها
رشدي : ههههههههههه خلاص بقي ياسمسمه هي اول مره تهزر معاكي يعني *بيبوس راس ماما * يالا قومي اعمليلنا كوبايتين شاي
ماما : عنيا يالا روحي هاتي لخالك طفايه
انا : *بفرحه * حاضر ياماما
ماما : شفت البت جريت بسرعه ازاي يجي ويحط عليكي يابعيده مش عارفه انت عامل للعيال ايه بيحبوك اوي كدا
رشدي : خدي دول ياسميره خدي اخلصي قبل ماالبت تيجي وتشوفنا
ماما : *بتبص للفلوس وبتندب حظها * كتر خيرك ياخويا
رشدي : متبقيش نكديه بقي اهيه حبيبه خالو جات اهيه خدي تعالي اقعدي جنبي يالا ياسمسمه اعمليلنا شاي *ماما راحت المطبخ *
انا : وانت بقي يا خا..................
(لقيت خالو فجاه راح شاددني عليه وبيبوسني في بقي بوسه طويله اوووووووي وبيلعب في بزازي وهو ايده خشنه واسمر ودقنه بتشوكني حسيته راجل اوووووي وماسكه ايده علي بزازي كانت قويه وناشفه حسيت اني لبوه اوووووي في حضن اسد دكر بصحيح ومن قوه الماسكه قلت اااه بدلع وبصتله في عينيه ثانيتين ورحت حاضناه اوووووووووووي )
انا : انا بحبك اووووووي ياخالو
خالو : وانا بحبك اوووي يانونا اعدلي نفسك امك جايه وبكره هعدي عليكي الصبح هاخدك اكني بشتريلك لبس وكدا كتر الف خيرك ياسمسمه يالا يابت خشي جوا عايز امك في كلمتين
انا : حاضر ياخالو ياحبيبي *بطلع لساني لماما *
ماما: امشي مجرمه جاتك القرف انتي واخوكي في يوم واحد ..ياخويا خيرك سابق اللي بتعملو مع العيال دا كتير
خالو : مفيش حاجه تكتر عليكو ولو احتاجتي حاجه في اي وقت كلميني انا بس هستاذنك اخد البت بكره انزل اجيبلها شويه هدوم بدل هدومها اللي قدمت عليها دي وبالمره اجيب هدمتين للواد نادر
ماما : ش**** يخليك ليهم ومتحرمش منك ياضهري
(تاني يوم في شقه خالو )
( انا وخالو قاعدين في الصاله واخدني علي حجره بيبوسني وبيكلمني وايده علي فخدي والتانيه علي طيزي من ورا )
خالو : ايه رايك في الهدوم اللي جبتهالك
انا : *ببوس خالو * بحبك اووووي ياخالو
خالو : لا خالو ايه بقي دا انت اللي خالو *بيضرب علي طيزي *
انا : *بلبونه * ااااي ايدك تقيله
خالو : *بيبوس شفايفي اوووووووي * طب يالا بسرعه علشان تلحقي تروحي ياروح خالو وامك متقلقش عليكي
انا : *بحضنه اوووي وراسي علي صدره * عايزه افضل في حضنك علطول *بحرك ايدي علي صدره *
( خالو بيبوس راسي وبيدخل ايده من ورا البادي عندي وبيرفعه يقلعهولي وبيبوس فيا وانا مغمضه عينيا وماسكه في ايده الخشنه وحاسه بانوثتي ولبونتي مع دكر بجد ولقيته مقلعني الجاكت و البادي والطرحه والسنتيانه في اقل من ثانيه وسنانه بتعض علي بزازي وماسكها كل بز في ايد بزي رغم انه كبير اوووي بس واخده كله في كف ايده وفضل يدعك في بزازي ويمصهم وانا ببوس في راسه وامشي علي شعره واضم راسه علي صدري اوووووي ومتشعلقه فيها وانا علي حجره مش عايزاه يبطل لحس ومص في بزازي )
انا : ااااااااااااه *بوجع وشرمطه وبعض علي شفايفي* براحه ياحبيبي براحه كللهم بتوعك اعمل فيهم اللي انت عايزه اااااه بس براحه بيوجعوني اووووي
خالو : طب وكدا *بيقرصني من الحلمه بايده * وكدا وكدا
انا : اااااااااااه *برفع جسمي لفوق من الوجع وبحط ايدي علي ايده * اااااااااااه بتوجعني
( راح مقومني من علي حجره وقلع الجاكت والتيشرت اللي لابسه واول ماشفت شعر صدره حطيت ايدي عليه بحسه وبمشي بايدي علي صدره حسيت اني شرموطه اوووي ولقيت نفسي ببوس في صدره وبحك خدودي عليه وببوس في كل حته في شعره وبطنه وبحضنه اوووووي ورحت بايساه في حلمه بزه وعضتها علي خفيف لقيته سحب راسي بقوه لفوق وباسني في بوقي جامد كان بيعرف يبوس اووووي مش زي اخويا ولسانه كان بيلعب في طرف لساني كان مهيجني اوووووي ومن كتر هيجاني مستحملتش ورحت بايدي علي بنطلونه بفكله الحزام وبفتح زرار بنطلونه وهو بيبوسني وسابني وبيبص عليا وانا ايدي بتترعش وببنزله البنطلون وببلع ريقي بالعافيه راح هو مكمل قلع بنطلونه بنفسه وانا قاعده علي ركبي قدامه عيني علي زبره من تحت الكلوت مستنياه يطلعه ومستحملتش ورحت هاجمه علي كلوته منزلاه واول مشفت زبره قدامي زبره اسمر عريض اووووي وطوله متوسط وبضانه كبيره وكله شعر رحت علطول هاجمه عليه واخداه في بوقي وماسكه خالي من رجله بايدي الاتنين بشده عليا وبمصله ببقي بس من غير ايدي وبدخله كله لاخره في بقي وهايجه عليه اووووي وهو بيلعبلي في شعري وبيتاوه بالراحه ولقيته طلع زبره من بقي وقعد يخبط بيه علي بقي ووشي كان تقيل فعلا وناشف اوووي وسخن وراح مدخله في بقي تاني وكرر الحركه دي كتير ولقيته راح رافعني ومقعدني علي الكنبه وضع الكلبه ايدي سانداها علي الكنبه وطيزي علي حرف الكنبه وهو واقف ورايا تف علي زبره ودعكه وراح مدخله في خرم طيزي علطول وبعديها طلعه وراح تافف علي ايده ومدخل صباعه كان خشن وطخين اووووي وراح مطلعه ومدخل زبره اول ماراس زبره دخلت وانا بتاوه بالراحه لقيته راح مدخل زبره كله مره واحده بافترا وماسك وسطي جامد وبينيك فيا بغباوه وايده بتسقف علي طيزي احد اما طيزي بقيت حمرا نييييييييييك)
انا : ااااااااااااه كمان ياحبيبي كمان نيكني اكتر اووووي نيك اووووي يا خالو نييييييك اححححححححححح
خالو : كسم جمال طيزك يالبن احااااااااا لازم تتناك الطيز دي تتناك بس خخخخخخخخخ *بيضربني علي طيزي*
انا : نيك بنت اختك ياخالو نييييك اااااااه واشتمني اشتمني وانت بتنيكني كمان يالهوووووووي
خالو : *بيضرب علي طيزي بافترا *خخخخخخخ كسمك يامتناكه ياشرموطه عجبك زبري
انا : اااااااااااااااه اوووووي اووووووي استني استني دخله للاخر وسيبه
خالو : *بيدخل زبره للاخر وبيزق جامد *
انا : اااااااااااااااااااااه لا لاالالالال مش كدا انت كدا بتشقني لاااااااااا اهدي *بحاول افرفص او اطلع لقدام بس ماسكني جامد رحت لفيت وشي وبصتله بعطف لقيته راح هدي شويه وابتدي ينيكني عادي انا بعد الحركه دي حسيت اني اتعورت او في حاجه في طيزي مش عارفه ايه هي بس متعتني اووووووي ولقيته وقف فجاه مبقاش ينيك وبيضربني بس علي طيزي * اييييييييييييه وقفت ليه ياحبيبي نيييك نييكني اووووي *بحرك طيزي عليه لورا *
خالو : ايوا كدا اديكي فهمتي اححح نيكي نفسك بزبري يالا ارجعي اوووووي عايز اسمع صوت طرقعه بضاني في طيزك
انا : *برجع بطيزي اوووي علي زبره* ااااااااااه كدا كدا ياحبيبي بتحب الصوت دا اوووووووووف بتحبه
خالو : بتكيف اوووووي لما اسمع الصوت دا بحس اني بنيك في مره انتي هتطلعي شرموطه يابت انتي وشرموطه فاجره كمان
انا : انا شرموطتك انت ب ااااااااااااااه شرموطتك انت بس ياخالو
خالو : *بيقعد علي الكنبه وبيقعدني علي زبره اتنطط عليه وبيضربني علي طيزي وانا بميل بصدري عليه وببوسه وهو بيتكلم * واخوكي يامتنااااااااكه
انا : *ببوسه * انا مواااااااااه شرموطتك مواااااااااه انت مواااااااااااه بس موااااااااااه يا مواااااااااااه خالو مواااااااااااااااااااه
خالو : يخربيت لبونتك اوووووووووف هيجتيني اوووووووووي *بيدوس عليا جامد علشان انزل علي زبره للاخر وبيرفع وسطه يدخل زبره *
انا : ااااااااااااااااااااااااه كفايه انت هريتني حرام عليك احححححححح دا انت لو اتجوزت هتموتها
خالو : اتنططي اسرع اسرع علشان قربت اجيب كمان كماااااااان ااااااااااه قومي بسرعه هجيب
انا : *بهيجان وسانده علي صدره وببصله بشرمطه * تؤتؤ مش هقوم هاخد لبنك كله في طيزي
خالو : *بيتاوه جامد وبيشد بطنه وبيرفع وسطه * ااااااااااااااااااه قومي قومي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه *جابهم في طيزي * يابنت المومس يالبوه
انا : ههههههههههههههههه *ببوسه في بقه وامسح عرقه وبنام علي صدره * ييييييييح سخنين اووووووي في طيزي انا هقفل عليهم واخليهم علطول جوايا
خالو : *بيحضني وبيبوسني اوووووي * اوعي تجيبي سيره لحد
انا : اكبر بقي ياخالو بلاش الجملتين المحفوظين دول يعني هروح اقولهم لو سمحتم ركزو معايا انا بتناك من خالو
خالو : هههههههههههه لسانك طويل انتي مش هسلك معاكي يالا قومي بقي علشان اتاخرنا اووووي
انا : تؤتؤ خليني شويه حاسه بزبرك في طيزي ياخالو طب مانا مش عارفه هشوفك تاني امتي
خالو : *بيبوسني في خدي * الايام جايه كتير ياحبيبتي يالا بقي *بيضربني علي طيزي
انا : حاضر ياحبيبي
(بعديها بيومين )
( قاعده في اوضتي عادي بتكلم في الموبايل الصبح ولقيت نادر اخويا داخل عليا ووشه عليه غضب ربنا ومسكني من دراعي وبيكلمني بعصبيه انا خفت منه )
نادر : انتي اتناكتي من خالك صح رررررررررررردي
انا : طب اهدي طيب هقولك اااااااه ايدي ايدي هقولك ايوا حصل
نادر : يعني بتتشرمطي ومستعرصاناه يالبوه *بيضربني بالقلم *
انا : *بصوت عالي * انت بتعمل عليا راجل ماانت نكتني انت كمان ولا هو حلال ليك وحرام لغيرك ولا فاكر اني هفضل طول عمري مخلصالك يعني
نادر: انتي من زمان وانتي نفسك تبقي شرموطه ياوسخه *بيضربني تاني بالقلم * طب انا اخوكي ستر وغطا عليكي لكن تفضحينا افرضي استغلك ولا جابلك صحابه
انا : انتي بتكلمني انا مش انت اللي رحت حكيت له انك نكتني قبل ماتعمل راجل عليا وتدعي الشرف متنساش شكلك وانت هيجان عليا وبتحاول تنيكني
نادر : انتي اللي وسخه وبتتشرمطي كنتي عايزه تت............ ماماااااااااااااااا
انا : ماما فوقي ماما ماااااااااااااامااااااااااااااااا
( بعديها بساعتين )
نادر : ماما فوقي احنا جنبك اهووه
ماما : *بتعيط * اللي سمعته دا حصل
انا : *بكسوف وتوتر* ماهو اصل احنا كناااااااااا ...........
ماما: ابوكو لو عرف هيطب ساكت فيها ولو حصله حاجه انا مش هسامحكو .... ومن النهارده لانتو ولادي ولا اعرفكو
نادر: *بيبوس ايد ماما * احنا اسفين ياماما ماانتي عارفه النت والافلام كلت دماغنا ومبقناش نعرف نفرق بين الصح والغلط *بيعيط * سامحينا ياماما ابوس ايدك
انا : زي ماقالك اخويا ياماما احنا شباب مش عارفين نطلع شهوتنا فين طب هو ولد ممكن يعرف اي واحده شمال ويرتاح معاها اللي برضو الشمال دي ممكن تكون اخت حد اللي برضو بيرتاح مع شمال غيرها وهكذا وبنلف في دايره ملهاش اخر لكن انا لو فكرت ارتاح مع حد هبقي شمال وهبقي دخلت الدايره معاهم
ماما : *بالعافيه بتزعق* اخرسي انتي بتقولي ايه متستني لحد لما تتجوزي وفي الحلال او انا عندي انك تبقي شرموطه تتناكي برا ولا انك تتناكي من اخوكي انتي عارفه دي كبيره قد ايه ولا مش فاهمه
انا : عارفه ياماما *ببوس ايديها * حقك عليا *بعيط * مش هنعمل كدا تاني بس سامحينا حقك علينا
ماما : ولا انتو فاهمين حاجه بكره هتعرفو يعني ايه اخ واخت
( فضلنا اكتر من شهر محدش فينا بيكلم التاني لا انا ولا ماما ولا اخويا وحتي خالو لما بيجي محدش بيقابلو لحد اما في يوم اتجمعنا كلنا علي الغدا وخالو كان بيتغدي معانا وكله بيضحك ويهزر وراسم الابتسامه المصطنعه امي بتضحك علشان ابويا مياخدش باله واخويا بيضحك علشان ميبينش غضبه من خالو وخالو بيضحك علشان مستعرص ابويا ومستعرص اخويا وامي وابويا بيضحك ضحكه البراءه اللي نفسه يفرحها في ولاده وانا بضحك علي الحال اللي وصلناله اخويا مبقاش بيبصلي حتي بخاف ابوسه لا يفهمني غلط بقيت بمسك ايده بلاقيه بيسحبها وانا جسمي بيتنفض اكنه واحد غريب وامي عينيها ضعفت من كتر العياط علينا وابويا نفسه يشوف ولاده حاجه كبيره كنا متضايقين من بابا انه بيتحكم فينا وزعلانين انه فقير وانا نفسي ابقي معايا فلوس واتشرمطت وبقي معايا فلوس بس فين الضحكه فين راحه البال فين شرفي فين راسي اللي بقت مكسوره خالو اللي كنت بعشقه وبحب قعدته مبقتش حتي طايقه ابص في عينيه كسم الهيجان والنيك والفلوس اللي خلوني اخسر نفسي قبل مااخسر عيلتي واولهم اخويا ....................
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)